visa granted

Dominc

Member
Hallo allemaal,

Naast wat ups en downs hebben we afgelopen vrijdag het verlossende telefoontje van M2A gehad dat ons visum is goed gekeurd. Zoals wij al eerder bij de topic "visum afgewezen" hadden geschreven, was alles toch een hele rit om dit voor elkaar te kunnen krijgen. Uiteindelijk is toch alles goedgekomen, ook mede door de expertise van M2a.

We zijn nu aan het kijken voor een mooie vlucht via singapore naar adelaide. we willen ook nog 3 dagen in singapore blijven om daar nog wat rond te struinen en de benen te strekken, Heeft iemand wat ideën waar je leuke tickets kunt vinden. En we zijn ook nu op zoek naar een tijdelijke accommodatie, voor eind januari.

Het is allemaal nu super spannend, maar hebben er zeer veel zin in.

groetjes

Dominic en Marielle

Van harte gefeliciteerd hoor! Eind januari, dat is al wel heel snel. succes met alle voorbereidingen en ... het afscheid nemen. Je komt wel in de periode dat het temperatuurverschil met Nederland zo ongeveer het grootst is. Maar dat mag de pret niet drukken!

dank je wel. We kiezen voor eind januari omdat we grotendeels alles al geregeld hebben. Zal wel even wennen zijn ja het temperatuurverschil.

Gefeliciteerd!!
Wat een opluchting zal dat voor jullie zijn geweest...
Veel succes met alle voorbereidingen, en wellicht tot kijk in Adelaide.

Gefeliciteerd! en heel veel plezier en geluk met de verdere voorbereidingen en het grote begin van het avontuur!!:)

Hallo,

We zitten nu ook voor een tijdelijke woonruimte of eventueel een kamer te kijken. Heeft iemand nog ideeën of kent wat mensen die een ruimte in adelaide en omgeving verhuren. Is er ook iemand bekend met OOM overbruggingverzekeringen. Toch nog stiekem een hoop geregel voordat we weggaan.

groetjes

Wij hebben oom ook gedaan als tussen tussentijdse verzekering. Niet nodig gehad dus ik kan niet zeggen onze daar billijk mee zijn. Wat ik wel handig vond is dat het makkelijk was om te verlengen, en dat je elk moment op kunt zeggen.
tijdelijke huur: zoek eens op furnished rentals, dat levert nog wel eens wat op. Of, de huisgenoot van onze buurman is er net uitgetrokken. Geen idee of je interesse zou hebben in delen maar anders kan ik eens vragen. Mountains had ook iets moois gevonden tijdelijk bij iemand in huis, misschien dat hij nog wat weet.

Hallo Lamarck,

Ik denk dat we een tijdelijke verzekering afsluiten bij OOM. Het zou super zijn als je wat zou kunnen navragen voor eventueel een woonruimte/kamer. Het is toch dat we tijdelijke een plek hebben in Adelaide om alle denkbare zaken te regelen voor ongeveer 3 weken of iets langer. Het gaat dan ongeveer over de periode 31 januari tot 21 februari 2015. Als we alles een beetje geregeld hebben zouden we graag eerst een paar weken willen rondtrekken om wat meer van het land te zien. Hoe heb jij eigenlijk toen je emigreerde een tijdelijke postbus kunnen regelen. Om de de eventuele post daarheen te kunnen sturen.

groetjes

Gefeliciteerd, en wat handig want ik had nog nooit van OOM verzekeringen gehoord. Gelijk even OOM gebookmarked (lekker Nederlands woord :)

Back