VISA GRANTED

GerritR

New Member
VISA VISA VISA VISA  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Today is a beautifullllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll day mates :grin: :beach: :fishing2:

Ons Visa is vandaag binnen, :dance: :happy:

Apl. 19-03-2008
Visa: 176
Visa: Binnen 09-12-2008

Na maanden niks maar ook niks gehoord te hebben is de visum eindelijk binnen, in the pocket
Nu nog even naar Berlijn om alles in ons paspoort te zetten en dan off to Ausieland,   :sunny:

Is er nog iemand die wijze raad heeft i.v.m vliegtickets en tranploft naar Australie wij willen vliegen
tussen kerst en het nieuw jaar, hoe eerder hoe beter.

Groeten van

Gerrit, Mona,Roza-Rome en Jessica-Carmen

Die visumaanvraag heeft dus meer dan 5 jaar geduurd!!???  :shock: Is dat normaal!? Ik dacht toch meer aan 2 tot 3 jaar..

Maar voor jouw hartstikke gefeliciteerd en al het geluk toegewenst!  :up:

:up:gefeliciteerd!!
ik heb mijn tickets bij www.singapoirair.com geboekt. one way ticket : € 831,- p/st (incl alles). .Vertrek 15 jan. 2009. geboekt 6 dageb geleden.

succes!

ramon

Gefeliciteerd :up:
Dat geeft de burger weer moed.

Het scheelt een maand of 3 met het automailtje van de ASPC van deze week;
Subclass: 175
              E-lodged:    07 December 2007
              Paper lodged: 15 October 2007
Subclass: 176
              E-lodged:    11 December 2007
              Paper lodged: 20 November 2007
:smile:

Bart

Gefeliciteerd en succes met de verhuizing.

PS wij hebben geboekt bij britisch airways vanaf dusseldorf
enkele reis 709 EUR p/p eind januari

Gefeliciteerd!!!  :smile: :up:

De 176 gaat dus een stukkie sneller dan de 175 want jullie zijn van maart en ik van februari en ik heb nog niets gehoord...

Maar goed te lezen dat je maanden niets gehoord hebt en dan zo klatsboem het visum... zo kan het dus ook  :up:

En nu snel naar Oz: geniet ervan!!!

harstikke bedankt voor jullie reacties.
het was lang wachten en een tijd vol onzekerheid, :x
vooral met twee kids van 10 en 12 maar gelukkig is alles goed gekomen,
we hebben nog een kater van de champagne gisteravond .vandaag maar even langs de reisburo"s. :grin:
iedereen die nog aan het wachten is succes,het is inderdaad zo dat wachten word beloond. :happysun:
groetjes gerrit en mona

He Gerrit en Mona,

Neem nog even een lekkere bak sterke zwarte koffie voor de kater :up:.
Je kan toch ook via internet een ticket boeken. Ik hoop dat het zal
lukken tussen kerst en oud/nieuw, is een drukke periode. :|
Laat het even weten als of het gelukt is bij het reisbureau.
Gr. Ingrid

[size=20pt]Gefeliciteerd[/size]

En, zijn de meiden nog steeds lekker enthousiast?
Onze kinderen van 10 en 11 zijn erg wisselend in of ze het leuk vinden of niet. Wij vertrekken 30 januari maar dan naar het ietjes zuidelijker melbourne.
Wij vliegen met singapore airlines, voor ons de goedkoopste. BA was nog wat goedkoper maar dan moet je over heathrow en dat is niet altijd even prettig!

Succes met alle verder voorbereidingen.

Groetjes Mariette

Proficiat Gerrit, veel geluk en succes in Aussie. Dit geeft ons weer een beetje moed (wachten duurt altijd veel te lang). Onze visum aanvraag 176 is ingediend in april 2008, dus wie weet horen wij over enkele weken ook ons verlossende antwoord. Goede reis! Groetjes Polsie.

Back