VISA GRANTED

Tinneke

New Member
Hoi!!!

Hoewel ik daarnet nog vermelde dat ik gefrustreerd was, bleek de realiteit toch net even anders. Plots lag er een flesje koel in de ijskast. Was Jan mij even vergeten te vertellen dat ons visum aanvaard is!!!!

Wieeeeeeeeeeeeeee! Ik ga helemaal uit mijn BOL! morgen kleine oogjes op het werk!  :cool:

Groetjes,
T

Super!!
gefeliciteerd zeg!

het begint nu bij mij ook wel te kriebelen...zouden wij ook snel aan de beurt zijn??? we wachten nog even af....

groetjes marijn (en stefan)

He, wat goed! Nog net op tijd om ontslag te nemen toch!?  :up:

Gefeliciteerd en geniet van het vieren  :lol: :grin:

Jerden

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terwijl ik dit schrijf, lig jij waarschijnlijk je roes uit te slapen.

Zou zeggen, doe het straks lekker nog een keertje over, want vandaag is echt de eerste dag van de rest van je leven. Goed gedaan!

Sacha

ook  :congrats:
Het gaat rap nu het 1 juli is geweest.....

Geniet ervan!  :up:

Groetjes Ingrid

[glow=red,2,300]GEFELICITEERD!!!!!![/glow]

Dat moet echt een lekker gevoel zijn!

Proost!

Hoi allemaal,

Gisteren toch maar naar mijn ouders gebeld met het nieuws, ze waren niet blij. Ze hadden er waarschijnlijk op gehoopt dat het allemaal zou misgaan. Ma was aan het wenen en begon daarna weer dramatisch te doen. Spijtig dat die dingen erbij moeten komen. Ik had het beter nog een weekje verzwegen en er gewoon van genoten.

Maandag op 't werk vertellen, dat is ook één grote stressbrok in mijn keel. Als er iemand tips heeft?

Ondanks de zenuwen, blijf ik toch wel met een grote smile rondlopen!  :cool:

Groetjes,
T

Grappig, ik heb zelf mijn collega's en manager het heugelijke nieuws verteld nadat we een contract getekend hadden met Buysse. Die hebben dus al die tijd enorm met ons meegeleefd en toen ik dus ook belde met de mededeling dat we eindelijk een visum hadden, werd ik de volgende dag verrast met een versierd bureau en champagne!

Ik heb er 8,5 jaar trouwe dienst op zitten en dat is ver over het gemiddelde (9 maanden.... uitzendbranche) dus mijn collega's vonden het vooral voor mij persoonlijk een geweldige uitdaging. Het leuke is dat ik met de meiden waar ik het hele proces al die tijd mee gedeeld heb, nu dus ook nog het meeste contact heb. We mailen zeker 2x per week en proberen ook vaak nog tussen door te bellen.

Zou me er niet zo druk om maken. Want hoewel ik nu dus nog een geweldig contact heb met mijn directe (ex)collega's, is de rest van het bedrijf me nu al weer vergeten. Niemand is onmisbaar, hoewel er zo hard werd geroepen van wel :grin:

Gewoon vertellen en afspreken wanneer je weggaat. Ik had als groot voordeel dat door de lange wachttijd op een visum er al een vervanger was en ik dus een opzegtermijn van 2 weken kreeg ipv 2 maanden volgens mijn contract.

Succes maandag, maar eerst nog een heel weekend gelukzalig rondlopen...... :smile: :cool:

Gefeliciteerd met jullie visa  :happysun:

Jammer van de reactie van je moeder, gebeurt wel vaker, laat het jullie pret niet drukken.  Succes morgen met vertellen op je werk, zal wel meevallen, de meeste mensen vinden het geweldig om te horen dat iemand zoeits durft te doen.

Back