Visa GRANTS!!

Tinus1975

New Member
Yahoooo, de visum aanvraag is goedgekeurd!!!  :applaus: 

Vanmorgen kregen we een e-mail met een officiele toezegging voor het visum!!! Ik kan het bijna niet geloven, maar het staat er toch echt: "the application has been approved and the permanent residence visas were granted on 18 May 2006''!!

2 Weken terug hadden we nog helemaal niets gehoord, maar na een telefoontje van George Lombard naar DIMIA hadden we de dag daarna opeens een case officer die de police certificate wilde hebben (de medicals waren al binnen). Zo'n telefoontje helpt dus wel.....
Afgelopen dinsdag hebben we de formulieren gescand en doorgemaild en nu (2 dagen later) hebben we de toezegging!! 

Vanavond aan de champagne!!!  :-D
groeten, Diane & Tijn

HIEPERDEPIEP H O E R A A A A A !!!!!! wat zal het een feest zijn bij jullie nu! geniet ervan!!!!! :up: :up: :up: :up:
Martin en Francine

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

GEFELICITEERD GEFELICITEERD!!!!!

Neem er nog eentje!!!

Groetjes,
Lela

:dance: :congrats: :dance: :congrats: :dance:

[move]:cheer: :happy: :cheer: :happy: :cheer: :happy: :cheer: :happy: :cheer: :happy: :cheer: :happy:[/move]

[move] :up:GEFELICITEERD :up:[/move]

Na het wachten wil je eigenlijk maar 1 antwoord, en als dan het antwoord werkelijkheid word, dan:

[size=28pt]Whhhhoooohhhooooo.....[/size]

:happy:  :happy:  :happy:    :drink:  :drink:  :happy:  :happy:  :happy:

Klasse Tinusn

Jack :evil:

Yeeeaaahhh gefeliciteerd SUPER  :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

groetjes Miranda  :)

Bedankt voor alle felicitaties!!  :up:

We kunnen nu eindelijk concrete plannen gaan maken. Ik denk dat we begin oktober zullen gaan. Lijkt nog ver weg maar is nog maar 4 en halve maand en kunnen we mooi nog even de zomer meepikken hier. Ik wil wel z.s.m. de tickets boeken. Weet iemand bij welke maatschappijen je meer bagage mee mag nemen? Ik dacht dat je bij SA 40 kilo mee mag nemen, maar misschien zijn er meer waarbij dat mag.

Denk dat ik ook maar alvast wat huizen en jobsites ga bekijken!
Sydney here we come!!!  :happysun:

groetjes, Diane

wat gaaf zeg............gefeliciteerd!!!

Ik heb weleens gehoord dat als je met een Amerikaanse luchtvaartmaatschappij gaat (in ieder geval gedeeltelijk) je dan veel meer bagage mee mag nemen. Je vliegt dan alleen de andere kant langs en ik heb geen idee qua prijzen ofzo.

Hoi Diane,

5 april zijn wij naar Perth gevlogen met Singapore Air. Standaard is 20 kg p.p. Ook als emigrant. Tenzij je 1st class vliegt, dan is het 40 kg. Wil je wel meer dan kan het wel. Eénmalig kun je voor 55 euro (p.p.) 10 kg extra kopen, en als je dan een kopie van je visum faxed om te bewijzen dat je emigrant bent krijg je er 10 kg gratis bovenop. Ofwel voor 55 euro p.p. en een kopie van je visum upgrade je van 20kg p.p. naar 40 kg p.p.

Het is wel aan te bevelen om te zorgen dat je NIET boven het max uitkomt. Elke kilo boven die 40 kost je nl 55euro PER KILO...

M.vr.gr.

Perthpete

:congrats:
Geweldig gefeliciteerd!!!!!

Heerlijk gevoel en die 4 maanden VLIEGEN om!!

Groetjes en geniet van de laatste zomer in Nederland!

Groetjes Lin

Thanks voor de info, Perthpete!
55 Euro p.p. voor 20 kilo extra valt reuze mee. Wel even goed de koffers wegen van te voren dus.

Goeie tip! Enne... van harte gefeliciteerd!
Wat zullen jullie blij zijn! Succes met de voorbereidingen! :up:

Beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met jullie visum, veel succes de komende tijd met alles regelen!  :)

Back