Visa in paspoort. Wonend in NL maar beiden UK passport...London of Berlijn ?

Scamp

New Member
We wonen in NL -> paspoort naar Berlijn
We hebben UK passports -> paspoort naar London

Weet iemand waar moeten we zijn om ons visa in het paspoort te laten zetten ?

[quote author=Alie Bosma link=topic=9971.msg137214#msg137214 date=1240343453]
Australie?
[/quote]
Nee dat snappen we. Maar waar zetten we het visa in ons paspoort ?

Het lijkt mij dat dit niet uit zou moeten maken, toch? Anders even bellen. Het zou vreemd zijn als je bijv. een zuid amerikaans paspoort hebt ofzo dat je het bijv. naar argentinie zou moeten sturen.. maar zeker weten doe ik het niet.. maar in mijn ogen komt het allemaal op hetzelfde neer.

Yup, we konden in Berlijn activeren, no problems. Zijn afgelopen weekend naar Berlijn geweest. 6 uurtjes rijden en dan ben je d'r. Hebben een hotelletje vlakbij de ambassade geboekt voor 69 euro inclusief ontbijt etc. HEEEEEEL erg goeie service : DAT mis ik in Nederland. Stelletje imbecielen hier in Nederland qua service hoor. Dat ze maar eens naar Duitsland gaan voor een lesje klantvriendelijkheid, misschien steken ze d'r nog wat van op. Afijn, onze trip was dus zeer aangenaam, zelfs een bakje eten en water voor de hond stond klaar in het hotel ( Mercure op de Schutzestrasse , vlakbij checkpoint charlie ).
Volgende dag naar de Ambassade : Grote Australische vlag buiten wapperend en binnen 10 minuten zat ons visum in het paspoort : grote sticker met rode letters dat we indefinitely in Australie mogen blijven , beter !

:congrats:  goed werk! Dat hotelletje gaan we trouwens onthouden mochten we ook zover zijn! :up:

Gefeliciteerd!! Dat ging gemakkelijk zo te lezen!
Wij hopen binnenkort ook een trip naar berlijn te maken.
Eerst 8 juni de medical en dan contact met berlijn leggen.
Zal hotel noteren!!

groetjes, Michelle

Wij gaan het weekend van de 23e naar Berlijn en hebben maandag de 25e om 09.30 een afspraak bij de ambassade.
We hebben net geboekt in het Best Western hotel. Dit zit in een zijstraat van de Wallstrasse. Zijn wel iets duurder maar het is dan ook het hemelvaart weekend.

Axel

Back