VISA'S GRANTED!!!

ChefenSan

XPdite Sponsor
Hello iedereen,

Eindelijk hebben we het beslissende bericht ontvangen...

[size=20pt]"permanent residence visas were granted on June 5th 2006"[/size] :dance: :up:      [size=20pt]PHEW...[/size]

Binnenkort gaan we naar Berlijn om het op te halen... eerst checken hoe het met werk gaat.

San & Andrew

:congrats: :congrats:

Van Harte Gefeliciteerd, Lijkt mij een heerlijk gevoel, maar moeten we toch nog ff wachten.

Maar jullie weten nu hoe het voelt, en???????????????????

Ik las dat San wel een IELTS heeeft gedaan hoe ging dat met Andrew? Hoefde die niet?

Nogmaals geniet ervan en geniet van je weekendje Berlijn zal voorlopig (de eerste en ) de laatste  zijn.

Groetjes Mariette

GEFELICITEERD!

jullie behoren nu tot de gelukkigen en niet meer tot de wachtenden....

RUILEN??????????????????????????????????????????????????

:up:

Hoi Mariette,

Jaaaa, gaaf he... we zijn zelf pleasantly surprised dat het zo snel is gegaan.

Ik (Andrew) ben dood gewoon een Engelsman  :wink: ... dus ik had geen IELTS nodig  ~ mazzel eh :up:

Hoever zijn jullie met de process? Welke visa gaan jullie voor?

Alvast heel veel succes met je IELTS volgende week ~ we hebben alle vertrouwen dat je het gaat halen.

Groetjes,

Andrew & San

Nee Hans...  :eek:ops!:  sorry ik bedoel Henk!!! :laugh: Ruilen beginen we niet aan...  maar jouw tijd komt zeker ~ ff geduld.

San & Andrew

ik wacht al maanden. en dat worden waarschijnlijk jaren... tot in den eeuwigheid... :cry: :oops: :cry: :oops: :cry: :oops: :cry: :oops: :cry: :oops: :oops: :cry: :oops: :-( :-( :-( :-( :-( :-( :cry:

Sorry to hear about it ...... maar waarom duurt het dan zo lang? We zijn helemaaaaal niet nieuwsgierig hoor  :evil:, Henk , alleen maar ....... juist ja!  :wink:

San & Andrew

Omdat een australische meid mij aan het dwarsbomen is... ze is mijn ex en wil niet dat ik ooit Australie nog in kom.

Tot nu toe lukt haar dat aardig...

maarre gaan we zo niet  :eek:fftopic:

He SAN en ANDREW,

Gefeliciteerd wanneer wil je vertrekken naar het beloofde land. :bike: :plane:

:congrats: :congrats: :flowers: :flowers: :congrats: :congrats:

Jack :evil:

Is het voor iedereen hetzelfde dat je het visum persoonlijk moet ophalen in Berlijn of zijn er andere mogelijkheden.

Jack :evil:

[quote author=ChefenSan link=topic=4912.msg62320#msg62320 date=1149966721]
Hoi Mariette,

Jaaaa, gaaf he... we zijn zelf pleasantly surprised dat het zo snel is gegaan.

Ik (Andrew) ben dood gewoon een Engelsman  :wink: ... dus ik had geen IELTS nodig  ~ mazzel eh :up:

Hoever zijn jullie met de process? Welke visa gaan jullie voor?

Alvast heel veel succes met je IELTS volgende week ~ we hebben alle vertrouwen dat je het gaat halen.

Groetjes,

Andrew & San
[/quote]

Wij gaan voor een Skilled Independent (bij 20 punten) of een STNI (bij 15 punten) Wij zijn al zo oud dat we daarvoor al bijna helemaal geen punten meer voor krijgen,  :-Ddus we moeten het hebben van de IELTS, oh als dat maar goed gaat! :|

Hebben de Trade Recognition afgerond (Carpenter and Joiner) Erwin dan want ik ben daarvoor afgekeurd, kan hooguit met een hamer op mijn duim slaan en daar een bouwwerk van maken.
eind van de maand de X-Rays en begin volgende maand de Medicals en tussendoor nog ff de VOG's en dan hopenlijk de tweede week Juli alles de deur uit en huis in de verkoop.
Zo, ging het maar zo snel en makkelijk als dat ik het hier neerschrijf.

Groetjes, Mariette

Beter Laat dan nooit, maar van Harte, hoop dat jullie het net zo naar jullie zin gaan hebben hier in Oz als wij :up:

Gr. Koen  :-D

[quote author=Jack link=topic=4912.msg62329#msg62329 date=1149970793]
Is het voor iedereen hetzelfde dat je het visum persoonlijk moet ophalen in Berlijn of zijn er andere mogelijkheden.
[/quote]

Nee hoor, je kan je paspoort ook opsturen naar Berlijn (wel aangetekend).....

Wat je ook kan doen is op een toeristenvisum naar Oz. gaan en dan als je daar bent even het land uithoppen naar bijv. Nieuw Zeeland.. Daar naar de embassy voor de sticker en dan weer terug. Zo zou je denk ik naar elk land kunnen vliegen waar een Australische ambassade zit om de sticker te bemachtigen.....

Ik zie mogelijkheden voor een nieuw topic: In welk exotisch land/welke plaats heb jij je Aus. visum opgehaald? :lol:

Hallo iedereen,

Bedank voor jullie leuke reacties... ja, we zijn er zelf ook helemaal stil van! Kunnen 't bijna niet geloven ~ maar we hebben hem!!!!!!!!!!

De plan is om de tweede week van januari te vertrekken ~  dat geeft voldoende tijd om onze flat te verkopen, en het idee dat we een "nieuwe" leven beginen in een "nieuwe" land - in het nieuwe jaar!! Heel toepasselijk, dachten we zo  :-D . We weten nog niet waar we naar toe gaan, als ik (Andrew) een transfer kunt krigen via werk, dat bepaald natuurlijk waar we heen gaan. Zo niet wordt dat Adelaide en gaan we daar werk zoeken. Van wat wij begrepen, omdat ik kok van beroep ben (75 punten op de MODL lijst), zal het niet al te moeilijk zijn om een baan te vinden ~ laten we hopen dat men gelijk hebben!!  :wink: 

We houden jullie op de hoogte ~ [size=15pt]YESSSSS... we're really going!!  :up: [/size]

San & Andrew

Hi San & Andrew,

[size=12pt]CONGRATULATIONS![/size]

Great news on getting your visa, you must be so excited.

Hope the house sells quickly, and good luck with finding a job  :Cooking:

Not been a bad week for you Andrew, England  :soccer: winning yesterday too, let's hope Holland comes through this afternoon  :up:

Groetjes,
Susan

Hi Susan,

Many thanks for your kind words... but from what San & I have read congratulations are due to you as well  :baby:(not long now).

Now you won't believe this... but I must be the only Englishman who absolutly [size=15pt]HATES[/size] football!! Don't like it, don't watch it, and don’t even talk about it!!! So the next few weeks are going to be hell....!!! On the other hand, I am looking forward to Aussie Rules  :up: :up:!!

Let's just hope that finding work is as easy as we hear, and that we can sell up before we leave.

Andrew

Gefeliciteerd hoor! Waar gingen jullie ook alweer heen? En zijn jullie er nu al uit met de verhuizer(s) ?
Perthpete

Back