Visum betalen met andermans creditcard?

zickeh

Member
Ik heb zo ongeveer de hele site www.immi.gov.au doorgespit maar kom er helaas niet uit; of het mogelijk is je visum te betalen met een creditcard van iemand anders? Aangezien ik er zelf geen heb, en je alleen je visum kan/mag betalen met een creditcard...

Heeft iemand hier een antwoord op? Thanks alvast! :up:

Dat zou geen enkel probleem moeten zijn. Of tenminste, dat was het niet bij mij. Ik zou het met mijn eigen doen, maar mijn ouders hadden net daarvoor het naar mijn adres overgeheveld (wat problemen opleverde) en hij dus inactief was. Dus toen heb ik die van mijn ouders maar even geleend. En dat is allemaal goed gegaan. Dit ging overigens om een WHV. Je moet alleen die persoon (als het om een WHV gaat) om een afschrift vragen waar deze 'kostenpost' opstaat.
Succes!

Het is eigenlijk ook wel logisch.. want er zijn veel 18 jarigen op een WHV en ik denk niet dat de meeste van hen al een creditcard hebben.. alhoewel... het zou me niks verbazen als ze rondlopen..

Hihi nou deze 18 jarige heeft nog geen creditcard hoor. Maar goed ook denk ik  :police:
Als ik iets wil (van internet) waar ik een creditcard voor nodig heb kijk ik altijd mijn ouders even lief aan.
Mij lijkt dat je inderdaad een visum wel kunt 'kopen' met een creditcard van iemand anders.
Ik weet niet om welk visum het gaat, maar anders moet je even een mailtje sturen naar het australische bureau dat specifiek over dat visum gaat, of gewoon naar de duitse ambassade.

Jaa even daarover he.. Als ik mijn Occupunctional trainee visa aan wil vragen moet ik dat blijkbaar in duitsland doen, omdat de nederlandse ambassade geen visas doet.. Hebben jullie daar wel eens van gehoord?
Ik bedoel niet dat ik zelf naar duitsland moet, maar mijn papieren daar naar toe op moet sturen.

Het gaat inderdaad om een WHV, subclass 417. Ik ga 't gewoon proberen iig, mocht ik het niet vergeten laat ik 't nog wel ff weten :) Thanks iig!

Beetje late reactie misschien, maar was eerlijk gezegd 't uiteindelijke resultaat vergeten te vermelden  :oops:; het kan gewoon betaald worden via andermans creditcard, zolang de betaling (volgens mij) maar gewoon binnenkomt onder jouw gegevens, naam, etc.

Back