visum binnen

Akuna

Member
Eindelijk een half jaar na de eerste sollicitatie hebben we vandaag bericht ontvangen dat het visum binnen is. Dit betekent dat mijn man per 01 augustus gaat starten (een maand later dan gepland) en dat ik nog steeds 01 oktober die kant op ga. Onze hond gaat dan 30 september die kant op en moet dan nog een maand in quarantaine.
Je wordt er af en toe wel ongelofelijk gestoord van van al die formuliertjes die ingevuld moeten worden. En uiteindelijk moesten we nog gekeurd worden en dat kan dan alleen bij 1 arts in Amsterdam. Ongelofelijke bureaucratie, maar het is gelukt.
Dus we komen er aan.

Groetjes Inge

Gefeliciteerd! (was jij niet van die Canadian..... Donald Ducktail Golden Labrador?) :D

Sorry ;)

Nogmaals gefeliciteerd!!!

Yep ik had die canadese donald duckhond, maar hij is nu veranderd in een soort van australische labrapoedel: helemaal uitgedund en begint krulletjes te krijgen.
Maar ook die donald duck mag komen.

Gisteren is de boel ingepakt en vandaag kwam de container om alle spullen in te laden. Het huis is zo goed als leeg. Nog 2 strandstoelen, een televisie en een oude radio, 6 stukken bestek en oude kopjes, bekers en borden. Een luchtbed in de slaapkamer en dat betekent 2 maanden kamperen in mijn eigen huis. Mijn man vertrekt vrijdag en dan blijf ik nog 2 maanden met mijn hond in een leeg huis kamperen. Ben benieuwd hoe gauw ik gek ga worden. Maar we zijn bezig en de spullen zijn onderweg. Volgende week vrijdag gaat mijn man op zoek naar een woning in Melbourne. Nu zit hij eerst een paar dagen in een appartement. Veel skypen maar.

Dat klinkt best leeg.... Neem aan dat je overdag werkt en niet de hele dag in je lege huis zit?
Weten jullie al waar in Melbourne jullie gaan wonen?
Sterkte de komende tijd!

Back