Ed, ik denk je te begrijpen. Je wilt misschien nu meer terug mógen dan werkelijk teruggaan? Ik concludeer dat voorzichtig omdat je zegt je crimineel te voelen, en je het over een schandvlek hebt.
De enige aanpak die je iets meer informatie zou kunnen opleveren, is als je je visumaanvraag via een advocaat zou laten doen. Die kan wellicht meer details lospulken.
Maar echt jongen... soms moeten we met dingen leven waar we ons voor schamen, of waar we ons ongelukkig bij voelen, of dingen die we stomweg niet willen. Je zegt herinneringen te willen veranderen, maar als je dat wilt, dan zal je van een koude kermis thuiskomen, want herinneringen kunnen niet veranderd worden. Wel kan je de manier waarop jij met ze omgaat, veranderen. Hee, en je hebt trouwens ook goeie herinneren aan je trip, niet dan?
Maar zoals ik al zei is jouw probleem misschien meer dat je af wilt van het verbod het land binnen te mogen, hè? En je voelt je onheus bejegend. Mogelijk ben je daar ook pissig over. Allemaal begrijpelijk, vanuit jouw schoenen
Afijn, het is een heel emotioneel gebeuren voor jou en ik kan je daar niet mee helpen, maar misschien is de advocaat-optie een idee.
Cheers,
Irene