VISUM GRANTED!!!!

Sambo

Member
:grin: Bloody a, vanochtend mailtje gekregen van onze CO dat wij het 475 visum hebben gekregen. Eigenlijk compleet onverwacht, we dachten nog minimaal een aantal maanden te moeten wachten!

Al met al is het visumproces best snel gegaan met al die veranderingen die ze steeds deden. Mijn 'skilled occupation' is 2x van de lijst gehaald, ook nog problemen met mijn medical gehad, maar in totaal heeft het niet meer dan 9 maanden geduurd!

Wat een nieuws zeg....... (voor ons dan).

Samboooooooohhhhhhh
 
[glow=red,2,300]GEFELICITEERD[/glow]
Welkom in de club  :up:

Ik had aandelen moeten hebben in champagne.... :wink:
 
iedereen bedankt voor jullie felicitaties. champagne slaan we over, maar we hebben er een biertje op gedronken. en er zullen er nog wel wat meer volgen.  :drinking:

ben het ff nagegaan, half mei hebben we de online application gedaan en vandaag dus al uitsluitsel. volgens de diac website duurt het gemiddeld 7 maanden, maar bij ons dus maar 2,5 maanden. idd erg goed bezig daar bij diac!

sambo
 
Gefeliciteerd! Snelle aktie zeg.  :up:

Komt dat omdat SA tijdelijk mensen toelaat die niet zo gelukkig zijn om op de belangrijke lijsten te staan?
Ik las daar nl iets over...........

In ieder geval, Enjoy!

Marie
 
bedankt marie,

ik weet niet waardoor het zo snel gegaan is. we hebben wel de online application gedaan en alle documenten compleet ingescand en toegevoegd.

dat SA tijdelijk mensen toelaat heeft er niet veel mee te maken volgens mij omdat diac uiteindelijk beslist en ook de andere staten mogen volgens mij een x-aantal mensen sponsoren waarvan het beroep nergens op een lijst voorkomt. de sponsorship van SA hadden we al een tijdje langer in the pocket.
 
[quote author=Sambo link=topic=10243.msg143818#msg143818 date=1248379700]
bedankt marie,

ik weet niet waardoor het zo snel gegaan is. we hebben wel de online application gedaan en alle documenten compleet ingescand en toegevoegd.

dat SA tijdelijk mensen toelaat heeft er niet veel mee te maken volgens mij omdat diac uiteindelijk beslist en ook de andere staten mogen volgens mij een x-aantal mensen sponsoren waarvan het beroep nergens op een lijst voorkomt. de sponsorship van SA hadden we al een tijdje langer in the pocket.
[/quote]

Victoria doet daar overigens NIET aan!
 
@ marie, idd super, maakt ook helemaal niets uit! hoe sneller hoe beter. maar we moeten nu wel ff de tijdsplanning van ons plan van aanpak aanpassen..... die we helemaal niet hebben, alleen in grote lijnen in ons hoofd.
 
Back
Top