Visum toegekend maar ....

nico

Member
Hey,

heb vandaag de e-mail ontvangen maar er wordt nergens vermeldt dat ik mijn visum moet gaan ophalen in Berlijn of London of waar dan ook vooraleer ik naar Australia vertrek!!! :? Ik heb wel een visa grant number toegezonden gekregen.
Letterlijk staat er : "... may travel to Australia without the need to have the visa evidenced in their passport". Ik zou wel binnen 4 weken na aankomst mijn visum moeten gaan ophalen in het plaatselijke bureau. Brisbane in mijn geval.
Heb juist een e-mail verzonden naar Immigratie om uitleg maar wou toch nog even vragen of er hier ook mensen zijn die dit meegemaakt hebben.

mvg,        Nico***

Hoi Nico,

Van harte gefeliciteerd! helaas kan ik je hier niet verder mee helpen,

"may travel to Australia without the need to have the visa evidenced in their passport"

Ik heb hier nog niet eerder van gehoord!
Maar natuurlijk wel gaaf dat je je grant letter binnen hebt!

Succes Marie

Ik weet niet welk visum je hebt, maar met een aantal tijdelijke visa hoef je het visa pas in australie op te halen. Ik heb bijv. mijn working holiday visum in cairns laten inplakken, toen ik al in Australie was.

Mijn visum = Temporary Business entry (Long Stay) visa (Subclass 457) Heb deze morgen die email wel 15425 keren gelezen om te zien of ik niet droomde :lol:

Hey Cat, hoe geraakte je dan door de douane op het vliegveld zonder visum.
Hawk, bedankt voor de info. Ik wacht eerst nog even op antwoord vanuit Australia.

In ieder geval bedankt voor de reakties.

Ik geloof dat ik wel een mailtje bij me had, waarop stond dat ik het visum daar binnen een aantal dagen moest ophalen...

Ik heb geen antwoord op je vraag, maar
wèl van harte gefeliciteerd met je visum!!!!

Mailtje inlijsten, inscannen op je laptop,
usb stickje, en 10 kopieën en meenemen.  :sunny:

Miranda  :smile:

Ok. Ik heb enkele kopieen gemaakt. Hopelijk heb ik nergens problemen.
Vertrek op 10 April richting Brisbane!! One Way!!!

Back