visum

duiksmurf

XPdite Sponsor
:fish: :fish: Hoi hoi ik heb een vraag tbv de visum!! kennissen zijn een aantal jaren geleden naar Australie verhuist (inmiddels weer terug), inmiddels heb m'n vriendin en ik ook het idee op gepikt om naar australie te gaan maar de vraag waar ik mee zit is deze; mijn kennissen hadden de handycap dat er maar 1 mocht werken de partner moest thuis blijven!!!!! voor een periode van 3 of 5 jaar dat weet ik niet meer precies.
Is dit altijd het geval of ligt het eraan welke visum men aanvraagt!! zij wil gaan werken als ok verpeegkundige en ik als duikinstrukteur.

zo het fijn vinden als iemand me daar wat meer over zou kunnen vertellen.

alvast bedankt voor de reakties  gr Bennie

Klinkt mij een beetje vreemd in de oren...
Als jullie een Skilled Independent Visum aanvragen op bijvoorbeeld het beroep van je vriendin. Dan "lift" jij automatisch mee op het visum en mogen jullie gewoon beide aan het werk.

Maar kijk even op http://www.immi.gov.au/ daar vindt je alles over de visa's die je aan zou kunnen vragen.

Groetjes Lin

En nog welkom op het forum!

Welkom op het forum :up:

Het klopt helemaal wat Lin zegt, en met ok-verpleegkunde moet het toch mogelijk zijn een visum te krijgen

Groetjes Wilbert

Hallo Bennie,

Welkom op het forum   :hi:

Succes met jullie plannen, het moet lukken, mijn partner lift mee met mij in ons aanvraag.

Groetjes,
Susan, Mees & Shea :baby:

hoi

welkom op het forum en succes met alles

nb ik lift ook mee en mag straks gewoon werken hoor

groetjes Miranda  :)

Hallo en welkom op het gezellige form  :up:

Sorry kan je daar niet mee helpen ben zelf alleen technische geschoold en mijn vrouw is web-editor.

Maar er zijn zo te zien genoeg andere leden die jullie vast wel verder kunnen helpen  :sorry:

groejes tot mails Zee-man  :sunny:

Back