Visums visums visums

Joke

New Member
Weet iemand op dit forum misschien waar ik de tijden kan zien die Dimia zegt nodig te hebben om de verschillende visums af te ronden, de zgn. timeframes. Ik heb gezocht op Internet, maar kan het nergens vinden. Het gaat m.n. om het visum dat wij in april 05 hebben aangevraagd, het heet skilled destignated sponsord area en ik weet dat er ergens zo'n overzicht bestaat, maar de vraag is, waar. Wie kan mij helpen.

Groetjes
Joke
 
Deze stond bij het 'Links' van Xpdite, volgens mij bedoel je die, dit is de timeline.

groetjes Miranda  :)

http://www.xpdite.net/index.php?option=com_weblinks&task=view&catid=7&id=8
 
Ik vraag me af hoeveel je daadwerkelijk hebt aan zo'n timeline... Het ligt er toch maar net aan hoe druk ze het hebben bij de DIMIA? En of alles klopt enzo?
 
Bedankt Annemiek en Miranda voor jullie antwoord. Het was niet wat Miranda bedoelde, maar ondertussen heb ik het eindelijk gevonden. Voor ons visum staat 5-7 maanden, en daar zitten wij met 8 maanden dus nu al dik boven. Dit is echt balen zo onderhand, ik vraag me af of daar bij Dimia ook nog gewerkt wordt en zo ja of dat dan velletje voor velletje gaat of zo, pffffffffff

Groetjes,
Joke
 
Back
Top