Vlaggenhouder gezocht

Joep

Active Member
Heeft iemand een idee waar je in Brisbane een vlaggenhouder kan kopen? Je weet wel zo'n ding dat je aan je gevel schroeft.
Ik heb me rot gezocht en niets kunnen vinden.
 
Zouden ze die in australie misschien niet kennen ?

Ik kan alleen deze en deze (dure) vinden in australie.

In USA zijn ze vollop te krijgen en veel cheaper.
ik denk dat het nog goedkoper zou zijn als je het daar besteld.
 
thanks mate...ik kon ze zelfs niet online vinden.

Jemig wat een prijzen. Dan kan ik beter iemand vragen er een bij de Blokker te kopen en dan opsturen.

:oops:

874547474380e3e4b9a5e.gif
 
misschien is dat nog de goedkoopste oplossing ja  :-D

heb je de vlag en stok al of niet ?  moet je opletten dat er eentje met de juiste diameter laat opsturen. handig als de stok er ook uiteindelijk in past  :lol:
 
Ik kan er even een in de container leggen die volgende week maandag vertrekt richting Brisbane.....
 
Hey Red. Hartelijk bedankt voor het aanbod, maar ik heb em over drie weken al nodig.

Ik heb alleen de houder nodig. Vlag en stok heb ik in bezit, meegenomen uit NL, maar nooit gedacht dat je hier niet gemakkelijk een houder kan vinden.

Ik koop er dan maar waarschijnlijk eentje online in NL (2,70 euro) en laat em voor 20-25 euro opsturen. :(
 
Je kan beter even langs een metaalbedrijf, voor een paar dollar lassen ze er zo 1 in elkaar denk ik.....
 
ik zou dat van red doen ja. metaalbedrijf zoeken die da voor je wil doen.

en anders gewoon bijv in amerika bestellen.
daar zijn verzend kosten naar aus rond de 10-12 USD en die houders zelf (ligt aan model) rond de 5 US dollar :p

das nog goedkoper als vanuit NL
 
Back
Top