Vliegtuigmaatschappijen , allemaal eender ?

Ivan

New Member
Hallo , ik wil mijn reis boeken  naar Brisbane vanuit Brussel .
Er is een vlucht beschikbaar met The Royal Brunei ......., voor 972 EUR en The emmiraten  , voor 1044 EUR .
Probleem is dat ik om 3h30 s'nachts in Brisbane aankom . Wat is jullie mening aub ?
Groetjes van Ivan
 
Erg vroeg  :-D

Haha beetje flauw van me! Maar heb geen ervaring met die maatschappijen, alleen met SIngapore Airlines en Malaysian. En die zijn helemaal goed!

Groetjes Lin
 
Hier hebben we het al eens over gehad. Maar ik kan je zeggen dat wij om 19.30 zijn aangekomen. En dat was perfect. Wij konden (na alle suffige dingen op het vliegveld: koffers, paspoort) eigenlijk zo ons bed in! Echt een aanrader! Voor de rest: gebruik even de zoekknop!
 
[quote author=jufrebekka link=topic=2351.msg24588#msg24588 date=1124496968]
Hier hebben we het al eens over gehad. Voor de rest: gebruik even de zoekknop!
[/quote]
Wat ben je de laatste tijd actief als  :police: Rebekka.

:rotflmao:
 
[quote author=M5 link=topic=2351.msg24676#msg24676 date=1124550084]
Wat ben je de laatste tijd actief als  :police: Rebekka.

:rotflmao:
[/quote]

Zeker een JUF  :p.
(ik mag dat, hoop ik, vast wel zeggen als "toekomstig juf :-D)
 
:lol1:
Sorry ik lach ook mee, maar dat is wel goed bedoeld.
Ik betrap mij er ook wel eens op dat ik denk "daar is al veel over geschreven" , maar
mensen die hier nieuw zijn komen zich vaak voorstellen en gelijk een vraag stellen.
Niet wetend dat die al vaak gesteld is.
Het forum is inmiddels zo hard gegroeid dat we eigenlijk een FAQ knop zouden
moeten hebben. het wachten is alleen op een slachtoffer die hem wil maken.   :computer::whistle:
Toen ik hier net begon te lezen had ik ook geen erg in de SEARCH knop, dus als alternatief
zouden we ook alvast die knop een stuk groter kunnen maken  :loldevil:

Gr. Ton  :up: ( GEEN schoolmeester, al klinkt hij soms wel zo)  :oops:
 
Ach ik heb zoiets van: als je het denkt (en het is eenb eetje beschaafd  :wink:) kun je het net zo goed opschrijven. Nieuwe mensen weten toch niet dat we het er al een keer over hebben gehad. Nou, dan vind ik het niet meer dan normaal ze er even op de wijzen  :). En dan :police: tja dat krijg je he als juf  :-D. Bovendien ben ik van twee kanten erfelijk belast. Dus, ik kan er niets aan doen  :cool:.
 
:up: :applaus: helemaal nix mis mee om de wilde horde weer in gareel te brengen!! (Zolang je maar geen d's en dt's gaat verbeteren ....hihi....want ik snap er geen "houdt"  :wink: meer van!

en dan om alles weer netjes on-topic te sturen (nee geen juf, had er wel graag een willen zijn, maar zat te rommelen met mijn d's & dt's) wij waren heel tevreden met de service van: JAPAN Airlines, EVA Air! & MALAYSIAN.

Groetjes
Syl
 
[quote author=IVAN link=topic=2351.msg24562#msg24562 date=1124485717]
Hallo , ik wil mijn reis boeken naar Brisbane vanuit Brussel .
Probleem is dat ik om 3h30 s'nachts in Brisbane aankom . Wat is jullie mening aub ?

[/quote]

Hallo Ivan

Wel een rare tijd om aan te komen in Brisbane en ik kan je er ook niets over vertellen, maar ik stel me voor dat je na je gang door de douane naar een hotel, B & B in Brisbane wilt?
Als je even inlogt op de website van Brisbane Airport kun je zien welke types vervoer er om die tijd beschikbaar zijn.

Wij zijn drie keer om 06.15 uur aangekomen vanuit Singapore en opgehaald door famile.
De laatste keer kwamen we aan rond 20.00 uur en hadden toen geboekt in het IBIS-hotel en hebben bij een balie in de aankomsthal van de luchthaven voor, ik meen 24 AUD een ticket voor de shuttle-bus gekocht.
Een zeer vrolijke AUSSIE kwam rond 22.15 uur voor rijden met een kleine bus + aanhanger waar hij ons en alle andere wachtenden inlaadde en voor de deur van de hotels afleverde.
Veel succes met je ticketkeuze.


groetjes
 
Back
Top