Vlokken, stroopwafels, beschuit en nog meer bij Coles in New Farm (Brisbane)

cosmo modo

New Member
Voor iedereen die in Brisbane woont misschien leuk om te weten dat er bij de Coles in New Farm een paar Nederlandse produkten op de schappen liggen.
Ik heb een pak Choca vlokken gekocht, een pakje Stroopwafels.
Verder lag er ook beschuit, drop, Maggi en speculaas.
 
Potverdorie... ik zit in Melbourne  :-(
Mijn partner is DOL op vlokken!!
Mijn schoonmoeder kan in Perth ook best veel Nederlandse producten aan komen. 

Niet al te ver uit mijn buurt zit een Nederlands winkeltje, maar die zijn aan 't verhuizen en natuurlijk zetten ze niet op de (inmiddels) gesloten winkel waar ze naar toe gaan... Ik ben ze dus kwijt.

Misschien dat hier iemand weet waar het Nederlands winkeltje dat op 1 Alfred Street in Blackburn zat naar toe is gegaan? Ik geef het niet op en blijf zoeken  :lol:

Alvast bedankt en groetjes, Vanja
 
Voglens mij heeft elke supermarkt wel een "internationale afdeling" Vanja dus zal bij jou in de buurt ook wel ;) Hier ook van alles te krijgen hoor, bij Coles, Safeway en Foodworks. Zelfs pepernoten, gevuld speculaas en taai taai voor de kerst :) Kletskoppen, bokkepootjes, ontbijtkoek, anijsmelk....teveel om op te noemen.
 
Bijna elke Woollies waar ik geweest ben, vooral Gold Coast en Sydney, heeft een schap met Nederlandse lekkernijen (stroopwafels, kano's, speculaas maar ook rode kool, slasaus en beschuit). Je moet wel zoeken bij de "Asian foods"..... rare jongens die Aussies.
 
Hahaha, bij de Asian producten  :grin:

Hier zit een Safeway (ofwel Woollies) maar die heeft niet veel NLse producten. Heb tot nu alleen veel te dure NLse kaas gevonden daar.
Maar ik zal eens kijken bij Coles, die zit hier namelijk ook.

Ik zal jullie tips zeker onthouden. Bedankt daarvoor!

Groetjes, Vanja
 
Geen idee waar je zit in Melbourne, maar ik kan me herinneren dat wij bij een Safeway in Ferntree Gully waren en daar hadden we voor het eerst Nederlandse producten in de supermarkt gezien.
 
Hoi allemaal,

Ik ben tijdens vakanties in australie regelmatig met mijn schoonmoeder wezen boodschappen doen en bij een supermarkt (geloof food.?.. hebben ze wel een schap met nederlandse producten zoals koeleman appelmoes, peynenburg  koek, vlokken en meer van dat soort producten. Ik spreek hier dan over Sunshine, een westerlijke wijk van Melbourne.

Mijn schoonmoeder probeerde het ons (lees: mij, want darren voelde zich toch al thuis daar met australisch spul) altijd optimaal naar de zin te maken door tal van deze producten op tafel te zetten om ons een thuisgevoel te geven. Dat is echt een schat van een mens.

Groetjes heidi
 
!!!! vlokken?!

Durft een van jullie het te wagen mij een pak stroopwafels en vlokken te sturen, zal de vergoeding betalen.
Zit zelf in Perth.
 
Wel nee joh!! Als je in Perth zit ga je die toch gewoon zelf halen bij de Dutch Shop in Guildford?? Nog veel meer lekkers ook (buiten vlokken en stroopwafels).

EDIT: Slechts een 20 minuutjes rijden van Menora vandaan ;-)
 
Back
Top