VLUCHT is geboekt !!

gitt

Member
o.k. ook ik heb mijn vlucht geboekt  :cool:
Ik vertrek 15 augustus naar Perth, kwam een heel goedkope vlucht tegen op die dag
-> € 526,00 !! :lol:
Gewoon met Singapore airlines, wie had dat kunnen bedenken. De streefdatum is er dus, nu de laatste dingen regelen met nog een paar daagjes werk in het vooruitzicht. lekker hoor, afscheidsfeestje staat ook al gepland op 5 augustus (is nu wel vroeg daar ik een week later ga dan ik in mijn gedacht had, maar ach)

Groetjes brigitte :cool:

Oh wat een lekker gevoel moet dat zijn zeg. een definitieve datum.

veel plezier met al je laatste dingetjes. en succes met het afscheid nemen.

groetjes lisette

gefeliciteerd wat een idee zeg 15de aug vliegen, succes met de laatste dingetjes echt heel gaaf voor je! gr pat

Das al heel snel!!
Geniet ze nog maar heel hard van Nederland, en dan een goede vlucht gewenst!

Inacar

hé Brigitte, wij vliegen ook de 15de met sa!! Hoe laat vertrek je? wij vliegen om 11.55 uur. Richting Melbourne...

Wat super! En ook echt een fijne prijs!

Geniet van de laatste dagen in Nederland! Eet bergen kaas en hagelslag en kleffe witte broodjes met kroket en mosterd met 'spikkeltjes'!

en natuurlijk van de :freezing: en de :depressed:

Maar vooral ook van vrienden en familie!

Groeten
Anne

Niet verkeerd die prijs zeg!  Geniet van je laatste maand in Nederland :grin: en heel sterkte de komende maanden.

Cheers Sander :cool:

Nou bedankt allemaal  :up: , ik zal zeker nog genieten van de laatste maand hier in NL.
en natuurlijk een knallend afscheidsfeestje geven!!

Brigitte

Eet bergen kaas en hagelslag en kleffe witte broodjes met kroket en mosterd met 'spikkeltjes'

Waarom?
Kaas ligt gewoon in iedere supermarkt.
Hageslag hebben sommige supermarkten ook.
Kroketten heeft de nederlandse winkel.
Wit brood heeft iedere supermarkt.
Mosterd met spikkeltjes kun je volgens mij ook overal krijgen.

Back