Voetbal kleuren

Familie S

XPdite Sponsor
Tijdens het WK kleurt Nederland oranje.
Kleurt Australie geel groen??

(of was het een andere kleur???)
 
Geel en groen zijn wel de sportkleuren van Australie, maar ik denk dat voetbal daar te klein is om het hele land te kleuren. Zo overdreven (sorry: enthousiast) als Nederland het doet is sowieso vrij zeldzaam. Volgend jaar oktober begint het WK rugby (union) in Nieuw-Zeeland, dan zul je meer groen en geel zien vermoed ik. En eind dit jaar de ashes (cricket tegen Engeland), dat vinden ze belangrijker denk ik.
 
Nou, je wordt hier op TV wel doogegooid met (reclame voor) die voetbalzooi hoor.
Maar gelukkig genoeg zenders om er niets van te hoeven zien :up:
En anders hebben we altijd de Playstation nog.

Bart
 
Kleine correctie.. Ben zelf vandaag ook al op mijn vingertjes getikt door de sportliefhebbers in de omgeving. Het is geen "geel en groen" maar "goud en groen"....

En weet niet om de rest van de straat feestelijk versierd zal worden. Maar ik zal er klaar voor zitten. Thuis op de bank met mijn Oranje Shirt en mijn Socceroos Sjaal!! Heb er zin in...
 
Dan tik ik je nogmaals op de vingers! Een oranje shirt en de groene/gouden sjaal van de socceroos gaan niet samen!!
Hup Holland Hup! :soccer:
 
Weet het.. is een hele foute kleurencombinatie en daarnaast is het ook niet echt gepast om op 2 paarden te wedden. Maar voel toch nog een beetje de behoefte om voor het Nederlands Elftal te juichen. Ik blijf de hoop houden dat het ze eindelijk een keer gaat lukken om de Wereldtitel te veroveren en dan kunnen ze iedere vorm van mentale steun gebruiken. Datzelfde geldt ook voor onze Socceroos, die kunnen ook wel wat hulp gebruiken om verder te komen dan alleen de poulerondes.... Het is ze zo gegund :smile:
 
Tijdens het WK kleurt Nederland oranje.
Kleurt Australie geel groen??

(of was het een andere kleur???)
Hier in Sydney kreeg je afgelopen zaterdag een socceroos auto vlag (die je in je raam klemt) bij de weekendeditie van The Sydney Herald. Ik heb er al een paar zien rondrijden. Maar ik verwacht geen straatversiering, daar is het voetbal niet populair genoeg voor denk ik.
 
Hahaha, leuk!!
Het liefste maak ik het hele huis oranje, goud en groen.
Maar Fokko wil liever een oranje WK. :grin:
Ach en ik houd toch niet van voetballen, dus ik ben blij dat de hype daar straks minder erg is. ;-)
 
Back
Top