Volg de wedstrijden van Oranje (voetbal) live via het internet

Joep

Active Member
Via de website van de KNVB kan je de wedstrijden van het Nederlandse elftal live volgen.

De kosten zijn 3,99 euro per wedstrijd.

http://www.knvb.nl/live
 
Nou zit ik te kijken, want eigenlijk wil ik de belangrijke wedstrijd tegen de bulgaar wel kijken zaterdag, maar die pagina van de KNVB lijkt niet te werken. Heeft iemand nog andere suggesties om die wedstrijd online te bekijken? Er moet toch iets met pay-per-view te vinden zijn?
 
Ik kan hem ook niet openen. Ben benieuwd naar suggesties, misschien kunnen we de Australische tv zo gek krijgen met al die Nederlandse emigraten hier.

Erna
 
Ik kreeg de "kop" wel, maar niet de rest van de pagina. Als je op "Nederlands" klikt komt er meer.

Overigens.... ik kan er niet warm voor lopen en heb er zeker geen geld voor over.
Mijn persoonlijke mening:
"Er wordt veel te veel naar sport gekeken en veel te weinig aan sport gedaan".
 
Dit gaan we niet reddden met 500 mb per maand.
Misschien een dag later via de schotel ?? ( hebben we vorig speciaal gekocht voor het WK )

Veel kijk plezier voor de liefhebbers ??

Groetjes Jolanda
 
Voor mij is het ook te duur om wedstrijden live via het internet te bekijken. Ik heb internet via satelliet en max 1 Gb download ofzo.
 
[quote author=jolanda b link=topic=5761.msg98519#msg98519 date=1188894876]
Dit gaan we niet reddden met 500 mb per maand.
Misschien een dag later via de schotel ?? ( hebben we vorig speciaal gekocht voor het WK )

Veel kijk plezier voor de liefhebbers ??

Groetjes Jolanda
[/quote]

Wordt het uberhaupt niet op de australische (sport)zenders uitgezonden? Zelfs niet als de socceroos meedoen? Ja, misschien wel erg blonde opmerking maar ik dacht dat ze nu wel overstag zouden gaan, gezien de goede resultaten van de vorige keer...
 
Niet  :blond:, misschien zwanger?? Geintje hoor!
In het Nederlandse elftal geen australiers. Op SBS zijn wel wedstrijden Europees voetbal meestal de wedstrijden waar een Engelse ploeg mee doet. Dit om 5 uur 's ochtends pluk de dag! Verder op de sportzenders Engelse competitie. Deze zenders heeft niet iedereen automatisch, is betaal tv.

Groetjes erna
 
[quote author=Jan and Erna link=topic=5761.msg98527#msg98527 date=1188897450]
Niet  :blond:, misschien zwanger?? Geintje hoor!
In het Nederlandse elftal geen australiers. Op SBS zijn wel wedstrijden Europees voetbal meestal de wedstrijden waar een Engelse ploeg mee doet. Dit om 5 uur 's ochtends pluk de dag! Verder op de sportzenders Engelse competitie. Deze zenders heeft niet iedereen automatisch, is betaal tv.

Groetjes erna
[/quote]

:p heerlijk, mijn hele leven al een excuus ivm blonde haren en nu dubbel, hahaha.. Socceroos plaatsen zich toch wel voor de WK? (met zo'n goeie coach..)  Maar je bedoelt dat de ozzies dan geen andere wedstrijden van het WK laat zien? Wat dom, ja..  :wink: dan zit er nix anders op als een dagje wachten of.. betalen.
 
guys het WK is pas over drie jaar! :) We hebben het hier over kwalificatiewedstrijden voor de EK.
 
Je kan maar voorbereid zijn, Joep!  :roll:  natuurlijk het EK, stom.. en dan vind ik het ook niet gek dat (onbetaalde) Oz zenders dit niet live uitzenden. 
 
dacht zeg niks Cat, gewoon lekker  :blond: en zwanger blijven. :wink:
Maar Joep heeft het toch verklapt.

Groetjes Erna
 
Don't take me in the maling, Erna!!  :wink: had me idd als blonde, zwangere VROUW niet moeten bemoeien met NL voetbal...  :p Even iets waar ik beter in ben (...): Heren, hoe bereiden jullie je verder voor op dit feest? Worden er bv. BEERTENDERS aangekocht? En what about "bitterballen"? en zitten jullie stiekem ook in je leeuwenbroek voor de buis (met betaalde zenders)??
 
OK betalen, betalen, maar aan wie dan? De betaalzender zenden dit soort niemandalletjes ook niet uit. Dus ben je als oranje getinte afficionado toch op internet aangewezen. Maar goed, gaan we gewoon naar de radio luisteren (ben zo'n Jack van Gelder fan) met potje bier erbij. Komt helemaal goed.
 
Ik ben eigenlijk meer een clubvoetbal (FC Twente!!!) liefhebber dan een Oranje klant.

Wedstrijden van Twente probeer ik zoveel mogelijk via de internetradio te volgen, Oranje wat minder. De WK heb ik wel via TV gevolgd.
 
Voor windows zijn er diverse programmatje om peer-to-peer televisie te kunnen kijken (voor de mac volgens mij alleen Joost). Het principe is dat sommige mensen met een televisie kaart in hun computer het televisie beeld delen met 'de wereld' volgens hetzelfde principe als 'kazaa' en dergelijke. Zo heb je dus de beschikking over -theoretisch- alle televisie kanalen ter wereld en zu je dus oranje via dat programma kunnen kijken.

Ik gebruik het zelf niet echt (want mac gebruiker -heb wel joost-) maar je zou het eens kunnen proberen. Zoek bijvoorbeeld eens naar 'pplive' of in google naar 'peer to peer television'.

Suc6!
 
Goed, en toen bleek het dus gewoon simpel. Gewoon via de website van SBS (www.sbs.nl) de linkjes volgen en ik heb een prima 2e helft gezien (versliep me de eerste ). Misschien dat de wedstrijd tegen de Albaan (uit, altijd lastig) ook hier te zien zal zijn. Beeld was ok, niet erg groot, maar best te volgen (tip, zet we even de buffer op 5 seconden ofzo, anders is het nogal schokkerig)

Bas
 
Back
Top