Volgens mij wil hier niemand wonen

Jeroen

XPdite Hero
Een schone lei! Die is voor mij.

Als niemand naat NT wil, dan wil ik mij wel opofferen; je kan hier namelijke hele grote vissen vangen. Heb ik bij Rex gezien.
:lol: :wink:
 
Je moet ook nog een plek hebben om op vakantie te gaan en dan is NT wel leuk. Het voordeel van vakantie is dat je ook weer weg mag :lol:
 
Ik zou graag eens een kijkje willen nemen in NT, maar zou er niet kunnen wonen denk ik.
 
De NT is een van de mooiste plaatsen in Australië als je van rust en ruige natuur houd.
Zelf heb ik als jongetje in Darwin gewoond en later heb ik 2 maanden door de NT getrokken.
Je moet niet alleen oppassen voor 'Salties" maar ook de mosquito's zijn daar behoorlijk lastig.
Ook moet je rekening houden dat je er niet naartoe gaat in "The Wet".
Hoge temperaturen >40 en een enorme vochtigheids graag zorgen ervoor dat het lijkt alsof je constant in een sauna verblijft.
Maar de natuur is er prachtig, vooral Kakadu National Park.
Je hebt er wel een 4WD nodig.
 
Ik kan me niet voorstellen dat iemand hierheen wil verhuizen. Op zich wel heel relaxed allemaal, maar na een vervelende aanvaring met een spin (die ik zelf niet een sgezien heb) bedank ik ervoor. Heb me nog nooit zo beroerd gevoelt zeg.
 
"Shuter Street said:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand hierheen wil verhuizen. Op zich wel heel relaxed allemaal"]

Oh jee! :shock:
Gebeten door een spin? :?
Ligt er een beetje aan wat voor soort, maar lijkt me niet prettig...yikes.
 
Wat voor soort weet ik ook niet,w ant ik had t in eerste instantie niet door. T was een kleintje in ieder geval, maar je zag de bijtplek wel zitten. Verder zag t er niet zo lekker meer uit zeg maar. Een enorme (soort van) blaar en opgezwollen plek erbij. Ik was op een tour in kakadu, dus de gids heeft me toch maar even naar t ziekenhuis daar gebracht. Daar hebben ze me weer opgelapt.

Later hoorde ik van een nieuw zealander dat de kleinste spinnen juist het gevaarlijkst kunnen zijn :?
 
Nee, niks ana overgehouden, binnen een paar dagen was ik weer helemaal gezond. Dr zit wel een gek plekje, dat als t bruint wit blijft. Heel raar, geen liteken ofzo, maar alsof het pigment uit de huid is.

En geen idee welke spin het was. Toevallig was er op de camping ook een bush aussie, zoals ik m maar ff zal noemen, die alles van dieren en de bush afwist, maar ook die kon t niet zeggen toen ie de beet gezien had.

maar t NT is errug mooi hoor. Heb al wel vaak gehoord dat Litchfield pakr mooier is dan kakadu, dus daar zou ik ook zeker naar toe gaan. Ikzelf vond Twin falls echt betoverend. Niet de watervallen zelf, maar de plek is zo enorm mooi.
 
"Sander said:
Shuter Street said:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand hierheen wil verhuizen. Op zich wel heel relaxed allemaal"]

Oh jee! :shock:
Gebeten door een spin? :?
Ligt er een beetje aan wat voor soort, maar lijkt me niet prettig...yikes.

Sounds like a RedBAck..
 
Maluka en ik hebben het idee om, als we aankomen in Oz, eerst een tijdje rond te trekken ofzoiets. Als je eenmaal fanatiek opzoek gaat naar een baan (en deze ook vindt) kom je er volgens mij niet echt meer aan toe. Ik heb Australie nog nooit in het echt gezien, dus ik zou het zeker leuk vinden om eerst wat rond te trekken. Misschien is de NT dan ook wel leuk om te zien. Geen idee eigenlijk. Zal eens op internet gaan neuzen of ik er wat foto's kan vinden. Moet lukken  :lol:
 
Back
Top