Voor Interdependent visum naar Berlijn

Marielle

New Member
Hoi allemaal,

Ben momenteel bezig met het vergaren van alle documenten voor m'n Interdependent visum. Ik begrijp uit het forum dat je dus een afspraak in Berlijn kunt maken en -als alle documenten in orde zijn- het visum dan dezelfde dag nog meekrijgt.

Het Interdependent visum valt onder Partner visa. Neem aan dat ik voor het verkrijgen van het Interdependent visum dan ook gewoon een afspraak kan maken in Berlijn? Ben je overigens verplicht om samen op zo'n afspraak te verschijnen, of kan ik dit ook alleen doen?

Bedankt, Marielle
 
Hi Marielle,
Zo ver als ik weet is het precies hetzelfde procedure als de spouse visa (de facto)
Je kunt dus wel naar Berlijn (zou ik zeker aanraaden)  en de pr forma invullen.
Ik weet niet als het verplicht is om met z'n tweeen te gaan maar ik neem aan van wel. Die kunnen je namelijk allebei vragen stellen over jullie relatie. Mischien weet iemand anders raad, anders vraag de embassade maar.
Als jullie de tijd en de geld er voor heb kunnen jullie mischien een leukje w/e van het maken? Er is genoeg te zien en je kunt goedkoop overnachten met aanbeidingen op de internet.
Sucess,
Groetjes,
Freya
 
Hi Freya,

Dank voor je informatie. Het ziet er inderdaad naar uit dat we gewoon naar Berlijn kunnen voor het interview. En jazeker, daar maken we meteen een mooi reisje van ;-).

Groet, Marielle
 
Back
Top