Voor welke skills ben jij in aanmerking gekomen voor welk visum?

barbarozzie

New Member
Hoi,

Ik zou graag willen weten welke skills jullie bezitten en voor welk visum je dan in aanmerking komt.
En hoe dat is gegaan.. Afgereisd naar OZ of in NL geregeld en via welke instantie, of zelf geregeld?
Of geen skills maar wel werk gekregen en daarmee werkvisum, naar PR?

Ik ben namelijk benieuwd want er moeten toch neer manieren zijn dan dat je of bouwvakker, ingenieur of verpleegster moet zijn?
Ik ben nog een weg aan het zoeken en alle tips zijn welkom..

:cheer: :cheer: :cheer:

Ik ga proberen om een skills assessment voor welfare worker te krijgen. Heb wel goede hoop dat het lukt, maar stuur mijn hele pakwerk pas eind van de maand op.

Hoi  barbarozzie

Wij Tia en Jan Zijn nu bezig om via Skilled visa een PR te krijgen.
De aanvraag loop via Mij Tia, omdat mijn man niet meer in aanmerking komt voor een aanvraag omdat hij gewoon te oud is ( 45) ouwe ... dus.
Anyway ik doe mijn aanvraag via het DIMA voorheen DIMIA voor het accountant beroep.
Ik heb gewoon alle Papieren en diploma gecopieerd, en deze opgestuurd naar DIMA
Blijkbaar heb ik een foutje gemaakt want, ik heb zojuist een brief terug gekregen van het NIA
( national institute of accountants) waarin verzocht werd om een certified tue copy of the transcript for your Bachelor of Economics.
Deze zal ik dan nog toe sturen.

Wat ik wil aangeven is als jij deze site goed door leest, dan kan jij de aanvraag heel goed zelf uitvoeren. Dit is echt een hele goede forum.
Gewoon goed lezen kan jou een inschakeling van een dure agent schelen, tenzij jij van gemak houd dan is deze site heel goed in het adviseren van een goede agent.
Geld wat jij daar aan besteed kan je goed gaan gebruiken om je stap naar Down under te realiseren.

Veel success met jullie aanvraag

Greetzz
Tia

Hey, dankjulliewel..

Ja, ik heb veel aan dit forum..maar vraag me af waarvoor ik in aanmerking kom. Heb geen HBO en ik sta niet op de SOLlijst..dus weinig kans. Nu ben ik wat kansen aan het creeeren voor mezelf maar is nog lastig.
Omdat er zoveel vakmensen gevraagd worden, ook schoonmakers enz dacht ik dat moet toch lukken maar je moet wel eerst een visum krijgen toch?

:lol:

Even reageren op Janneman!
Wij doen ook een aanvraag als accountant, maar ik dacht dat die via de NIA of CPA ging en niet via de DIMA, daar gaat je uiteindelijke aanvraag naar toe.
Bovendien is die transscript helaas het lastigste deel van je aanvraag (als er tenminste geen originele syllabus meer verkrijgbaar is)

Back