voordelig vliegen

Status
Not open for further replies.

ravey

New Member
er zal uberhaubt wel een keer over geschreven zijn maar hier komt ie dan.
weet iemand van jullie hoe we voordelig naar Adelaide of Brisbane kunnen vliegen en eventueel binnenlandse vluchten want ik zie prijzen van + 1200,- euries en daar schrok ik toch wel een beetje van
kan iemand me ook vertellen of ik een info pakket kan bestellen uit Brisbane want die van Adelaide heb ik al bestelt. oh ja en hoe kun je het beste een auto huren : vooraf regelen of op het vliegveld????
en weet iemand nog voordelige motelletjes in Adelaide& Brisbane. We willen daar graag gaan rondtrekken maar het kost toch duiten met geld!!!!

grts brigitte

Heb je wel eens aan overnachten in hostels gedacht. Deze hebben zowel dorm rooms (met meer personen op ene kamer), als 2 persoonskamers. Voordeel is ook dat je er kan koken, waardoor je niet altijd verplicht bent uit te gaan eten. Even googlen op hostels (plus plaatsnaam) en je hebt zo een aantal plekjes gevonden als je het wat lijkt  :up:

Er is al veel geschreven op het forum over dit onderwerp. Onder search vind je hier een hoop topic's waar je je antwoord kunt vinden of je vraag opnieuw in kunt plaatsen. Om het overzichtelijk te houden op het forum gaat er daarom een slotje op dit topic :wink:.

Status
Not open for further replies.
Back