Voorderingen

arnold

XPdite Sponsor
Hoi,

Het is wel een gezoek, en mijn engels is ook nog niet helemaal top.
Ik heb toch maar een kansbeordeling ingevuld bij Buysse, en 9nov. naar een voorlichtingsavond.

Ik was nog de sol lijst aan het naspeuren, toen ik NURSERYPERSON tegen kwam 60 punten.
NURSERY-Kwekerij, ben er 4,5 jaar werkzaam in 1jaar op een kleine kwekerij en 3,5 jaar op een grote lelie kwekerij verkervaring 10 punten.
Dan heb ik mijn leeftijd nog mee (25jaar) 30punten.
Nu moet ik voor mijn IELTS 20 punten halen, messchien word dat nog een struikelblok maar we gaan er voor.
De aanhouder wint

2 dagen na dat ik de beordeling had ingevuld kreg ik een mailtje terug dat ik een goeie kans maak en dat ik 25okt hun even moet bellen om de eventueelen knelpunten te bespreken.
Ben reuze benieuwt wat ze zeggen.

28 okt. krijg ik de sleutel van mijn appartement, en heb ik een maand vrij. kan ik mooi 9nov even naar die voorlichtingsavond in Culemborg.

Groeten,
Arnold

Hey Arnold,

Als ik dit zo lees, klinkt het allemaal zeer positief :).
Tja, en wat betreft IELTS..."oefenen, oefenen en nog eens oefenen" :wink:.
En inderdaad wat je zegt: DE AANHOUDER WINT!!!
Heel veel succes in iedergeval :up:.

Gr. Mel

@ Arnold,

Ziet er allemaal wel goed uit. De IELTS test zou best mee kunnen vallen. Maar zoals Mel al zei, oefenen!!

We horen wel hoe het allemaal afgelopen is.

Keep us posted.

Gr. Rene

Hey Arnold, lijkt me toch allemaal goed nieuws hé! Veel succes, we blijven het hier volgen!  :up:

Sara en Hans

Hi Arnold,

Wat goed dat je zo veel punten hebt, het gaat allemaal goed komen.
En dan nog, als je naar de ielst tast gaat doe je gewoon je kilt aan
dan kan het niet meer stuk, dan flitz je er door!!!!
Nu even normaal zo als gezegt het beste is oefenen en naar de BBC kijken,
als er een film is de onderschrift af plakken en ga maar zo door.
Je red het wel.  :up:

Gr Ineke

Hey Arnold,
Ook wij kregen van Buyse een mail dat we in aanmerking kwamen voor een visum en moeten ook op 25 oktober even bellen. Spannende tijden hé!
Sukses!

Nath

Hey Arnold,

Klinkt zeer positief!
Ik heb ook gelijk ff de online assesment gedaan,
maar ik denk dat ik 5 punten tekort kom voor Skilled independent.
Maar ik heb gelijk ook wel aangegeven dat ik ook wil gaan voor een Employer sponsored Visa.

Ik heb me trouwens ook gelijk maar opgegeven voor die voorlichtingsavond van Buysse.
Daar worden we altijd wijzer van.

Succes!

Bert

Dat wordt nog druk, a.s. dinsdag.

Ook wij hebben een email gekregen dat ik mij dindsag kan melden.

BTW is de voorlichtingsavond niet op 15 november? Daar gaan wij namelijk heen.

De eerstkomende voorlichtingsavond is 15 november volgens mij.
Ik heb mij pas gisteren daarvoor opgegeven......gelijk met m'n online assesment,
dus ik moet nog ff afwachten voor de uitslag van m'n assesment en ook of ik
er ook bij ben op 15 november.

Bert

hai
Dat is goed nieuws Arnold :cheer: :cheer:
Ik spreek je laterz nog  :up: 
gr Barry

Hoi,

Bedankt voor de reactie's.
Ik heb het nog even na gekeken, en het is inderdaad de 15de nov, ik wil te snel :).
Ielts is inderdaad blijven oefenen, maar ik ga nog opzoek naar boeken en die zijn vast nog wel te vinden op het forem.

Groetjes,
Arnold

Er zijn geloof ik mensen die hier wel hun IELTS boeken kwijt willen. Je kunt ook op internet oefenen, maar ik weet niet meer zo welke site dat was. Misschien kun je het vinden met de search-button.
Succes in ieder geval!

[quote author=Annemiek link=topic=2916.msg33062#msg33062 date=1130231695]
Er zijn geloof ik mensen die hier wel hun IELTS boeken kwijt willen. Je kunt ook op internet oefenen, maar ik weet niet meer zo welke site dat was. Misschien kun je het vinden met de search-button.
Succes in ieder geval!
[/quote]

Probeer deze links eens

www.ielts.studyau.com/
www.ielts.snt.ru/book1/

Sux6 Rene

Hoi, :up:

Heb vandaag Buysse gebeld, en kreeg te horen dat ik 6jaar werk ervaring moest hebben.
Dat is even goed balen zeg, maar het is niet anders je kan niet alles hebben.
April volgend jaar is mijn 5de jaar dus het schiet al lekker op, kan ik mooi mijn IELTS test oeffenen :coffee:.
Als ze dan maar wel NURSERYPERSON op  de lijst laten staan.
Volgend jaar maar op working holiday in Australië en alvast rondkijken voor bedrijven om te werken.

Groetjes,
Arnold

Van nature ben ik vrij eigenwijs.

Ga voor een second opinion bij een ander bureau ook eens een quick assessment doen.
Of gooi je situatie hier op het forum.

Er zijn verhalen...

[quote author=AJ link=topic=2916.msg33254#msg33254 date=1130268347]
Ga voor een second opinion bij een ander bureau ook eens een quick assessment doen.
[/quote]

Niet geschoten is altijd mis. If at first you don't succeed, try and try again.

........?

je gaat toch voor een skilled visum....?:

bij mijn weten moet je 12 van de laatste 18 maanden EN als je extra punten wilt scoren voor werkervaring minimaal de laatse 3 van de 4 jaar ook in je beroep hebben gewerkt.

De eis van 6 jaar is echt helemaal nieuw voor me, tenzij je voor een nieuw uitgevonden visum gaat.....?

of is dat een extra eis van de assessing authority...? dan zou ik zelf even op de site kijken van de authority van je beroep......want voor ACS moest je geloof ik 5 jaar werkervaring hebben als ik me het verhaal van Maluka goed herinner. Dat is het enige wat ik kan bedenken...... :|

Gr. Sab

Hey Arnold,

Ook wij hebben vandaag kontakt opgenomen met Buysse.

Stond jouw job niet op de SOL-lijst misschien?

Want wij kregen bevestigd dat mijn man 12 maanden werkervaring moest hebben!?!

Als ik jou was zou ik toch nog maar eventjes rondvragen, hoor!

Sukses nog

Nath

Back