voorlichtingsmiddagen van the immigration group

veronique

New Member
In mijn zoektocht naar zo veel mogelijk informatie heb ik ook nogal veel formuliertjes op internet ingevuld bij diverse buro's (baat het niet dan schaadt het niet). Nu kreeg ik net een mailtje met een uitnodiging voor een gratis infomiddag.
Nooit weg dacht ik zo!?! Misschien zijn er meer geïnterresseerd.

Website : www.emigratieaustralie.nl
 
veronique said:
In mijn zoektocht naar zo veel mogelijk informatie heb ik ook nogal veel formuliertjes op internet ingevuld bij diverse buro's (baat het niet dan schaadt het niet). Nu kreeg ik net een mailtje met een uitnodiging voor een gratis infomiddag.
Nooit weg dacht ik zo!?! Misschien zijn er meer geïnterresseerd.

Website : www.emigratieaustralie.nl

Ah, dat is de TIG uit Perth. Lance Fee and Jan Friar.

Die worden over het algemeen altijd door iedereen aangeraden, dus lijkt me een goed idee om daar heen te gaan(wij niet).

Veel plezier ;) :D
 
Hoi Veronique!

Bedankt voor de tip! Ik heb me opgegeven voor de info avond in Amsterdam op 19 september. Het is inderdaad nooit weg om eens wat algemene informatie en tips te horen, en nog kosteloos ook!

Groetjes, Marielle
 
Uitnodiging
Voorlichtingsdagen :
"Emigratie naar Australie"

Van 17 tot 21 september komt "The Immigration Group" naar Nederland voor
het geven van
algemene voorlichtingsmiddagen en persoonlijke consulten.

De seminars zullen worden gehouden in :
Venlo op zaterdagmiddag 18 september 2004. ( van 14.00 uur tot 16.00
uur )
Amsterdam op zondagavond 19 september 2004 ( van 19.00 uur tot 21.00
uur )


Aan de Seminars kunnen 30 personen deelnemen .
Het programma bestaat uit een presentatie van Lance Fee ( directeur van The
Immigration Group en voorzitter van The Migration Institute of Western
Australia ) Hij zal spreken over :
- alle visa mogelijkheden om zich permanent of voor langere tijd in
Australië te vestigen
- de laatste veranderingen in het immigratiebeleid van Australië
- procedures en kosten bij aanvraag van permanente visa.
Tijdens het tweede gedeelte van de seminar zal er de mogelijkheid zijn tot
het stellen van vragen aan onze 'migration agents' ( Lance Fee , registered
migration agent no. 90067 en Janette Friar, registered migration agent
no.0100596 ) en voor het uitwisselen van gedachten en ervaringen met andere
geïnteresseerden.
De kosten voor deelname aan de seminars zijn 15 Euro .
Gezien het beperkt aantal plaatsen is het wel aan te raden u zo snel
mogelijk op te geven (door een email te sturen naar
info@emigratieaustralie.nl) .

Voor een uitgebreid persoonlijk gesprek over uw eigen specifieke
mogelijkheden , kan ook een afspraak gemaakt worden voor een privé-consult
.In Amsterdam op vrijdag 17 september of maandag 20 september en in Venlo
op zaterdag 18 september of zondag 19 september.
De kosten van een prive-consult bedragen 75 Euro.
U kunt zich aanmelden door een email te sturen naar
info@emigratieaustralie.nl t.a.v. Veronique Klaasen.
Wij zullen dan een tijd voor u reserveren.

Bent u niet in de gelegenheid om deze keer naar onze
voorlichtingsbijeenkomsten te komen maar wilt U wel op de hoogte gehouden
worden van ons volgende bezoek aan Nederland, dan horen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groeten , Veronique Klaasen



Blijkt toch niet gratis te zijn!! Natuurlijk is 15 euro niet het einde van de wereld. Weet er iemand of dit echt de moeite is. Ik kom namelijk van antwerpen en wil niet betalen en ver rijden voor niets.

thom[/u][/b]
 
Hangt er maar vanaf voor welk visum je gaat. Sommige visums (zoals het spouse visum) zijn makkelijk zelf te doen. Andere visums of situaties die mogelijk een effect kunnen hebben op de visum - bijvoorbeeld een crimineel verleden - kunnen wellicht beter met hulp van een goede migration agent gedaan worden. Het hangt dus af van je persoonlijke situatie.
 
Ik ben in juni geweest, en toen hoefde ik dus nog niets te betalen!
Als je echt vragen hebt en ze in wilt schakelen is het misschien interessant, maar op dit forum en de australische immigratie site kun je ook alles vinden wat ze daar vertellen. Het was voor ons wel een leuk uitje, maar we zijn er niet écht wijzer van geworden.
 
als je je visum wilt laten regelen door een buro of zekerheid wilt hebben dat je een visum kan krijgen, is dit het buro.
Wij zijn met hun bezig en het loopt allemaal prima, jammer dat ze toen nog geen infoavond in venlo hadden wij moesten van brunssum naar amsterdam.
Lance Fee heeft mij persoonlijk geholpen met mijn tra goedkeuring, ik zou het zonder nooit gered hebben omdat ik al 42 jaar ben en huisschilder van beroep ben geweest tot 6 jaar geleden.
 
Hoi,

Robert en ik zijn een jaar geleden ook (vanuit Groningen!) naar Amsterdam gereden voor een voorlichtingsavond van hen. Het viel ons erg tegen. Vooral de Nederlandse vertegenwoordigers van het bureau wisten m.i. eigenlijk niet zo goed waar ze het over hadden. Er zijn door hen een aantal dingen tegen ons gezegd die Lance Fee diezelfde avond nog tegensprak. Jammer.
Al met al was het achteraf gezien voor ons niet de moeite waard om helemaal naar A'dam te rijden en 30 euro te betalen...
Maar toch, ook hier hebben we weer van geleerd en misschien is het voor jullie wél de moeite waard!

Gelukkig konden wij een maand of wat later terecht bij Rob en Marijke van Move 2 Australia, die ons wél de juiste info konden geven.
We wachten op dit moment op de uitslag van de beroepserkenning en hopen volgend jaar te kunnen vertrekken!

groetjes,
Martine
 
Hoi allemaal,

even een bericht, voor het geval dat, dat iedereen wel door heeft dat dit topic ongeveer 2 jaar geleden is gestart!
Lijkt erop dat het toen nog gratis was, en nu niet!

En nu is er ook Move 2 Australia, dat toen nog niet eens bestond!
:)
 
Back
Top