Voorstellen betreffende het forum

Lost

Administrator
Als je een idee hebt voor het forum laat het me dan weten. Misschien dat je een voorstel hebt voor een nieuwe rubriek, of iets anders. Ik sta altijd open voor nieuwe suggesties.

Het forum is hartstikke nieuw en we hebben veel nieuwe leden nodig. Gelukkig zie ik dat steeds meer mensen een kijkje komen nemen. Mond op mond reclame doet het altijd erg goed. Vertel dus al je vrienden, familie en kennissen over dit forum en laat ze eens een kijkje nemen.

Tot slot: Schroom niet om berichten te plaatsen, het forum is er ten slotte ook voor jou! Samen kunnen we er een mooie virtuele ontmoetingsplek voor Nederlanders in Australie van maken.
 
Uuuh??? mag je ook gewoon in Nederland wonen?
Want ik kom dit op een startpagina tegen en ik had me al geregistreerd voor ik het wist.

Want ik zou wel mensen in Australie willen leren kennen, maar dan niet via de chat, maar gewoon een beetje heen en weer praten........
Sonja
 
:oops: T is me al duidelijk.

Dan ga ik maar eens kijken wie er allemaal wat schrijven.
Groetje, Sonja
 
Uiteraard ben je ook welkom als je in Nederland woont.
Leef je uit op het forum zou ik zeggen.
 
Even een suggestie:

Je hebt nu het
'Spouse Visa' forum
'Voor iedereen die bezig is om een Spouse Visum te krijgen.'

Vaak als men het over Spouse visum heeft, dan hebben ze het ook over de andere partner visums, fiance etc (ikzelf dus ook)

Misschien is het dus beter om de titel als volgt te hebben:
'Partner Visa's'
'Voor iedereen die bezig is om een Spouse/De facto/Fiance/Interdependant Visum te krijgen.' (ik krijg het niet korter....)

Dit zijn namelijk alle visums die onder Booklet 1 vallen.

Nou, en dan voor het Family forums is dan alles wat onder Booklet 2/3/4 valt (toch haast niemand). Dit blijft dus hetzelfde.

Kijk maar even hier als het niet duidelijk is:
http://www.immi.gov.au/migration/family/partners/index.htm

En dan kunnen we straks in de FAQ's o.a. direct linken naar de relevante booklets....

Ik ben trouwens bezig met een FAQ voor Skilled, algemeen.
Ik gebruik het voorbeeld van ptlabs op het BE forum, en vertaal het, pas het aan, voeg wat toe etc etc.
We moeten er dan ook maar een linkje naar zijn site zetten, anders is het natuurlijk een beetje jatten!

Nou, ik ben benieuwd wat je hier allemaal van vind!
:D
 
Goed plan. Ik zal gelijk de aanpassingen maken. Ik ben erg benieuwd naar de FAQ waar je mee bezig bent. Ik zal alle FAQ's "sticky" maken zodat ze bovenaan de berichtenlijst komen. Uiteraard maken we dan even een linkje aan naar het BE forum (ere wie ere toekomt, nietwaar?).
 
[quote name='"Lost"]Goed plan. Ik zal gelijk de aanpassingen maken. Ik ben erg benieuwd naar de FAQ waar je mee bezig bent. Ik zal alle FAQ's "sticky" maken zodat ze bovenaan de berichtenlijst komen. Uiteraard maken we dan even een linkje aan naar het BE forum (ere wie ere toekomt' date=' nietwaar?).[/quote']
Wow, dat was snel!

ja, het zal een link zijn naar zijn eigen site (het is trouwens een moderator van BE). Hun hebben het ook sticky, en daar staat dan een link in naar zijn site.
kijk maar hier
http://britishexpats.com/forum/showthread.php?s=&threadid=167546


nou, verwacht het maar niet te snel, in het begin heb ik altijd veel zin om het snel te doen, maar dat wordt snel minder helaas (is nu ook met afstuderen, oops :D )
 
"Simone said:
Wow"]
Ach ja, heel af en toe stijg ik wel eens boven mijzelf uit :p.

Simone said:
ja, het zal een link zijn naar zijn eigen site (het is trouwens een moderator van BE). Hun hebben het ook sticky, en daar staat dan een link in naar zijn site.
kijk maar hier
http://britishexpats.com/forum/showthread.php?s=&threadid=167546
:shock: Wow... ziet er indrukwekkend uit! Nogmaals: goed plan!

"Simone said:
nou"]
ROTFL! Ik ken het probleem :p. Wees niet bang, ik zal geen druk op je uitoefenen. Wanneer zei je dat je hier mee klaar was? :twisted:
 
Back
Top