Voorstellen! Cameron, Tineke & Ilse

Tineke

Member
Hallo Allemaal,

Via een google search op bagage emigreren Australië, kwam ik op deze site terecht, en heb ik bijna de hele middag zitten lezen! :)
Nu al veel tips en links gezien waar ik wat aan kan hebben!

Maar over mezelf... het klassieke backpackersverhaal! :)
In 2007 ben ik wezen backpacken in Australie, al in de 2e week kwam ik Cameron tegen! Een ontzettend leuke tijd gehad, maar op een gegeven moment moest ik natuurlijk terug naar Nederland. Ik was erg nuchter, Australië is zooo ver weg, maar eigenlijk vanaf het moment dat ik weer in Nederland was hadden we dagelijks contact! Lang gesproken en veel gediscussieerd over "hoe nu verder!" Cameron zag het wel zitten om een tijdje naar Nederland te komen (hij heeft ook een engels paspoort) en ik had ondertussen al een baan en een huis dus dat was snel geregeld!

In januari is ons dochtertje geboren en nu is ook de vraag weer naar boven gekomen... Wanneer gaan we naar Australië! (dat we uiteindelijk daar belanden staat eigenlijk wel vast!)

Verstandelijk gezien is nu het moment om alles in gang te zetten, zodat we begin 2012 kunnen vertrekken... Maar gevoelsmatig heb ik nog weleens paniekaanvallen! :)

Leuk om alle verhalen van jullie te lezen en ik denk dat al jullie kennis zeker nog van pas gaat komen het komende jaar!

Hoi Tineke, Cameron en Ilse

Welkom op het forum, en voor vragen antwoorden en paniekaanvallen ben je hier aan het juiste adres. Veel suc6 met jullie beslissing

Hai Tineke, Welkom op het forum. Paniekaanvallen in combinatie met het gevoel dat het toch gaat gebeuren: herkenbaar!! Het is ver weg en je moet veel (geliefden) achterlaten... Succes met alles. Wij gaan ook begin 2012, als alles goed gaat.
Bye!
Kathleen

Dankjulliewel voor alle leuke reacties!

Leuk ook om in jullie " handtekeningen" te lezen hoe lang jullie al bezig zijn met de emigratie en welke stappen jullie hebben doorlopen!

Welkom

Paniek, stress, spanning en weet ik wat voor gevoelens en emoties het hoort er allemaal bij. Misschien geeft het een geruster gevoel als je het bedrag voor een retourtje bij elkaar spaart en apart houd zodat je weet dat je even terug kan als het echt nodig is.

Heel veel succes.

Moon

Back