voorstellen door kim_blaat

kim_blaat

New Member
Hoi iedereen,

toch nog even voorstellen na 2 berichtjes plaatsen. ik ben dus kim (en moest er iets achter verzinnen want alleen de naam 'kim' was al bezet. ik studeer biologie en ga waarschijnlijk deels veldwerk,labwerk en datavergelijking doen aan universiteit van melbourne (t deel waar ik dan naar toe ga ligt in Creswick). t ligt er vooral aan of ik een beurs krijg die zo'n beetje de kosten van hele ticket betaald. voor de rest heb ik al geinformeerd dat een kamer op de campus echt spot goedkoop is voor NL-maatstaven. zo'n beetje de helft van wat ik nu betaal hehe. In t buitenland studeren heeft me altijd getrokken. deze stage zou ook mooi aansluiten op de rest van mijn studie. Ik heb de dingen voor t visum al opgestuurd, zit een beetje 'm te knijpen vanwege mn paspoort die ik met aangetekende post heb moeten versturen. Dingen regelen voor t vertrek is best leuk...
ik heb begrepen dat de site vooral bedoeld is voor emigranten, klopt dat? ik was trouwens erg blij met jullie antwoorden en de up to date forum. heb al veel forums afgespeurd maar dit was zo'n beetje de enige actieve!

hoop dat dit verhaaltje lang genoeg was,

groetjes Kim

Welkom op het forum! :up:

In welk vakgebied ga je werken en betreft het hier een afstudeerproject?

Groetjes Chantal

[quote author=kim_blaat link=topic=7832.msg101800#msg101800 date=1193687746]
ik studeer biologie ...
[/quote]

Hoi Kim, waar doe je biologie en in welke richting? :)

Back