Voorstellen en de start van ons avontuur

Kim1990

New Member
Hoi Allemaal,

Ik heb de afgelopen jaren veel backpack avonturen gehad. Tijdens mijn laaste trip ben ik verliefd geworden op mijn vriend, en het land australie. Ik ben van oorsprong nederlands, mijn vriend is brits. We wonen op dit moment in Nederland, en hebben de wens om zsm te vertrekken naar australie.
Ondertussen hebben we een zoontje van 6 maanden. We zijn afgelopen december begonnen met onze visa aanvraag via het visa bureau visa4you.
We zitten nu in ''fase 2'' van de visa aanvraag waarbij we onze IELTS test moeten afleggen. Hier zijn we nu hard voor aan het studeren.
Ons doel is om in Darwin te gaan wonen. We hebben hier al enkele maanden doorgebracht en het lijkt ons een mooie plek die bij onze wensen aansluit om een start te maken van ons austalie avontuur.

Ik hoop op het forum wat tips en adviezen te vinden die mij helpen onze emigratie soepel te laten verlopen.
 
Welkom en veel succes met de visum aanvraag!

Je kan hier veel info vinden en natuurlijk ook vragen stellen! Voor welk visum gaan jullie?
 
"waarbij we onze IELTS test moeten afleggen"

Wie zijn "we"? Als je vriend brits is dan hoeft hij dat niet (tenzij hij bonuspunten nodig heeft geloof ik); dan is dat dus alleen "ik"...
 
"waarbij we onze IELTS test moeten afleggen"

Wie zijn "we"? Als je vriend brits is dan hoeft hij dat niet (tenzij hij bonuspunten nodig heeft geloof ik); dan is dat dus alleen "ik"...

Een vriend van mij, ook Brits staatsburger, heeft inderdaad IELTS gedaan voor de bonus punten. Een eitje natuurlijk.
 
Welkom! En leuk, iemand die voor Darwin gaat! Die zijn bijna nog zeldzamer dan Canberra-gangers ;) Veel succes gewenst iig.
 
Welkom welkom!!
Wat voor visum willen jullie aanvragen? Beroep op een lijst?
 
Welkom:) Ik wens jullie ook veel succes! Ik ben bezig met een partner visum, de procedure is denk ik anders dan als je samen wilt emigreren....? Ik weet dus niet of ik advies voor jullie heb maar ik wil zeker mijn kennis delen!
 
Back
Top