Voorstellen en vraagje

JohanDorien

New Member
hoi allemaal,
wij zijn Johan en Dorien. Wonende in Noord Holland en spelen met de gedachte over Australie. Dat we weg willen uit Nederland is al zeker maar het land waar we heen willen nog niet. Australie staat bij mij op nr.1 maar we weten er nog veeeeel te weinig over. We zouden eigenlijk met iemand willen chatten (msn) die daar woont (verhuisde Nederlander of iemand die daar geboren is). Ons Engels is redelijk goed dus dat moet geen probleem zijn. We willen gewoon weten hoe het leven daar is, de grote maar ook de kleine dingen. Weet iemand een leuke contactpersoon?
We hebben dit forum met gevonden en gaan zeker veel lezen hier.
Groeten,
J en D

Ohhjaaa,  Ik ben brandweerman en mijn vriendin werkt met verstandelijk gehandicapten. Is hier werk in te vinden in Australie?

Het zit hier bomvol met Hollanders , dus dat chatten moet geen probleem zijn.
Lezen wat de emigranten ervaart staat hier op dit forum ook veel over te lezen.

Succes,

Jack :evil:

Welkom op het forum.
In de verpleging lijkt mij geen probleem. Met brandweermannen heb ik geen ervaring.
Groet Erna

Ligt aan de opleiding die je hebt gevolgd. En natuurlijk op welk visum je wilt vertrekkenn.

Hoi,

Welkom op het forum. Sorry ik woon in Nieuw Zeeland (heb eerder in OZ gewoon en speelt met de gedachte om weer terug te gaan) en kan je dus niet echt goed informeren. Maar na al die bosbranden zou je toch zeggen dat ze nog wel een extra brandweer kunnen gebruiken. Ieder jaar is het raak.

Succes en ik zou zeggen, ga een keertje erheen om te kijken in het land. Het lijkt me moeilijk ongezien naar een land toe te gaan om te wonen. Het is een prachtig land met heel veel verschillende landschappen en klimaten. Dat zal ook je keuze bepalen. Op het forum kom je genoeg mensen tegen die je een mening kunnen geven over waar te wonen.

Groetjes,
Danny-Eva

Hallo,
Welkom op het forum
wat werk betreft, in alle sectoren van de verpleging heerst een arbeidstekort,
en voor brandweermannen tja da's niet moeilijk er is hier brand zat.
afgelopen weken stond een groot deel van Victoria en Tasmanie in vuur en vlam voor je. dus ook daar zullen er geen grote problemen zijn dacht ik zo.
groeten Richard

Back