Voorstellen Leentje...

Leentje

New Member
Ja, ja,... eindelijk heb ik dan ook een account aangemaakt.

Ik ben de vriendin van Helmut die jullie mogelijk al tegen zijn gekomen op het forum.
Wij wonen momenteel nog met z'n 3-tjes in een opgeknapt huisje in Waalre.

25 september vertrekken wij voor 5,5 week naar Australie om te kijken waar wij ons willen gaan vestigen samen met 2 kindjes.. Ja, ja,... we zijn 15weken in verwachting van de 2e.
Onze dochter Joy is nu 7maanden. Zelf ben ik een werkende mam van 26jaartjes jong.

Mocht je nog meer van me willen weten... vraag maar raak!

Tot snel in ozzie, Grz. Leonie

Hallo Leonie,

Welkom op het forum en heel veel succes met alles. Probeer mijn eigen man al te overtuigen dat hij zich ook eens netjes voor komt stellen ipv over mijn schouder mee te gluren, dus vnid het heel leuk om jou er ook bij te hebben!

Groetjes,

Sacha

Ha Leonie,

Jij ook welkom op het forum... inderdaad de naam van Helmut al wel eens langs zien komen hier...

Owen en ik vertrekken aanstaande maandag naar Melbourne, om ons daar te gaan settelen...

Heel veel succes met alles, en geniet van de reis naar Australië!

Ben je er al wel eerder eens geweest?

Groetjes Bregje

Hoi Leonie, welkom op he forum. Veel lees plezier.
Geniet ook nog maar lekker van Waalre, is toch een gezellig dorpje, vooral in de zomer.

Groetjes Jolanda. ( vroeger Eindhoven )

Hoi Leonie,

Ook van mij een hartelijk welkom. Heerlijk 5,5 week rondtrekken. Nou als je nog niet weet waar je je wilt vestigen. Wij wonen sinds december en Melbourne en het bevalt ons prima. Je hebt hier nog wel de seizoenswisselingen. Maar de winters zijn niet te koud. Al een paar dagen schijnt hier heerlijk het zonnetje, blauwe lucht en zo'n graad of 14.

Groetjes Lisette

He Leoni,

Welkom op het forum, ik heb al eens met Helmut geschreven over de vakantieplannen.
Jullie doen Adelaide - Perth, geloof ik, en wij een paar weekjes later Perth - Adelaide....met inderdaad het idee verder te orienteren voor een mogelijke woonplaats met de kids (bij ons nog 1, maar je weet nooit  :wink: )

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen

GroetZ

JAP van GEERJAP

Hoi Leoni,

Wekom op het forum.

Wijn vertrekken 6 sept voor 4 weken naar Tassie, en willen niet terug.Als het meezit wordt dit het laatste retourtje.

Groetjes Axel

In september 2004 ben ik voor een half jaar naar Australie geweest. Heb heel Australie incl. Tasmanie bezocht. Maar zo'n 28.000km rondgereden :lol: Helmaal te gek!
Het eerste gedeelte heb ik alleen gedaan, daarna is Helmut over gekomen (heb ik in Alice Spring opgepikt) en hebben we het rondje verder afgemaakt.

We hebben wel een idee waar we ons zouden willen vestigen. Helaas Bregje en Lisette. Het word geen Melbourne, ook wij zijn nl. het weer in NL behoorlijk beu.. en willen graag voor iets zekers gaan.
Het zal rondom Perth worden of rondom Adelaide. Hier hopen we in onze vakantie achter te komen.

Jolanda; denk dat je Valkenswaard en Waalre door de war haald, Waalre is geweldig, maar is niet echt zo gezellig als Valkenswaard. In Valkenswaard heb je nl nogal wat terrasjes wat je in Waalre niet hebt.

Perthpete; Tot over een paar weekjes,... ik heb er echt zin in!

Grz. Leonie

[quote author=Leentje link=topic=9108.msg122893#msg122893 date=1217496706]
Jolanda; denk dat je Valkenswaard en Waalre door de war haald, Waalre is geweldig, maar is niet echt zo gezellig als Valkenswaard. In Valkenswaard heb je nl nogal wat terrasjes wat je in Waalre niet hebt.

Grz. Leonie[/i]
[/quote]

Nee hoor.

Veel plezier met reizen.

Groetjes Jolanda

Welkom Leonie (en Helmut),

25 september, lekker vooruitzicht...  :cool:
succes met oriënteren en we zien jullie snel down under

Groet,

Dirk

Hey Leonie

welkom!
toevallig woont mijn ex vriendin in waalre. It's a small world...

veel plezier daaro

gr, wenkah

Back