Voorstellen: Mark en Karine

Loekie

Member
Hoi allen,

Wij zijn Mark (32) en Karine (26) woonachtig in Amsterdam en eind dit jaar/begin 2014 vertrekken we naar Sydney (jihoe!!). Mark werkt op dit moment bij een internationale organisatie waar hij in Sydney voor gaat werken als Marketing Manager. Ik (Karine) ben een klein jaartje afgestudeerd en ben nu werkzaam als Account Manager/Recruiter. Ik weet op dit moment nog niet precies wat ik in Sydney ga doen.. Part-time werken, studeren of een fulltime job? Nog even uitzoeken dus! We krijgen waarschijnlijk een sponsored visa via Marks werkgever. We hebben ook een klein katje, Loekie, van ruim één jaar, maar we hebben besloten dat we haar niet mee naar Sydney nemen.

We moeten nog veel regelen voor onze verhuizing.. Erg spannend, maar vooral heel leuk allemaal! We hopen dat we op dit forum van jullie 'best practices' en tips kunnen leren (en in de toekomst tips geven;))!

Vragen? Let us know!!

Last edited:
Welkom, en je kat meenemen hoeft geen probleem te zijn hoor. Meerdere members die dat doen/gedaan hebben :)

We zijn ontzettend gek op ons katje, maar we willen (wat wij denken) het beste voor haar. Ze kan naar mijn ouders toe (dat kent ze al, groot huis, dierenliefhebbers, grote tuin en bos!) En we denken dat dat beter voor haar is dan lang reizen, quarantaine, en hoogstwaarschijnlijk krijgen we een appartement zonder tuin waardoor ze binnen zit, terwijl ze een echt buitenkatje is.. Bovendien gaan we misschien wel beiden fulltime werken daar waardoor ze veel alleen is. We vinden het echt verschrikkelijk om haar niet mee te nemen, maar we denken dat dit voor haar het fijnst is :(:)

We zijn ontzettend gek op ons katje, maar we willen (wat wij denken) het beste voor haar. Ze kan naar mijn ouders toe (dat kent ze al, groot huis, dierenliefhebbers, grote tuin en bos!) En we denken dat dat beter voor haar is dan lang reizen, quarantaine, en hoogstwaarschijnlijk krijgen we een appartement zonder tuin waardoor ze binnen zit, terwijl ze een echt buitenkatje is.. Bovendien gaan we misschien wel beiden fulltime werken daar waardoor ze veel alleen is. We vinden het echt verschrikkelijk om haar niet mee te nemen, maar we denken dat dit voor haar het fijnst is :(:)
Ah, kijk dat is ook een manier van ernaar kijken. Wij gaan juist wel de katten meenemen, omdat we onze katten het niet willen aandoen om zonder ons van huis te wisselen :)

Back