Voorstellen: Mountains

Mountains

XPdite Sponsor
Wij zijn een stel van beiden 44 jaar (jaja, de tijd dringt) en we hebben een tweeling (j/m) in de lagere schoolleeftijd. Woonachtig in WestBrabant.
Mijn man werkt in de administratieve sector, dus de visumaanvraag komt aan mij te hangen.
Ik ben SPH-er (daar hebben jullie zeker nog nooooooit van gehoord....;) ) en heb ruim 24 jaar ervaring in de psychiatrie.
We zijn al bezig met een emigratiebureau (kansbeoordeling gehad), en staan nu voor de bottleneck van taakbeschrijvingsverklaring door werkgever, die dan aanvaard zal moeten worden door de AASW, de beroepserkenende organisatie voor Social Workers. Tussen de taakomschrijving van de AASW en de realiteit van mijn dagelijkse werkzaamheden zit een creatieve uitdaging, zullen we maar zeggen. Pas als dit lukt, durven we de stap te zetten. Tips zijn natuurlijk heel erg welkom!! (Do's and don't s)
Al een goede diplomavertaling van het Nuffic binnen.

Groet, Mountain

Wij zijn een stel van beiden 44 jaar (jaja, de tijd dringt) en we hebben een tweeling (j/m) in de lagere schoolleeftijd. Woonachtig in WestBrabant.
Mijn man werkt in de administratieve sector, dus de visumaanvraag komt aan mij te hangen.
Ik ben SPH-er (daar hebben jullie zeker nog nooooooit van gehoord....;) ) en heb ruim 24 jaar ervaring in de psychiatrie.
We zijn al bezig met een emigratiebureau (kansbeoordeling gehad), en staan nu voor de bottleneck van taakbeschrijvingsverklaring door werkgever, die dan aanvaard zal moeten worden door de AASW, de beroepserkenende organisatie voor Social Workers. Tussen de taakomschrijving van de AASW en de realiteit van mijn dagelijkse werkzaamheden zit een creatieve uitdaging, zullen we maar zeggen. Pas als dit lukt, durven we de stap te zetten. Tips zijn natuurlijk heel erg welkom!! (Do's and don't s)
Al een goede diplomavertaling van het Nuffic binnen.

Groet, Mountain

Welkom op deze site.

Ik ben allemaal nog niet zover met de aanvragen. Ben eerst aan het rond neuzen.

Ik ben 33 jaar en getrouwd. Dochtertje van bijna 5 jaar. Ik ben mijn hart verloren aan Australië toen ik 17 was. door vele omstandigheden nooit echt de stap durven zetten, om in Australië, maar nu wil ik wel alles uitzoeken.

Ik woon ook in Brabant. In de buurt van Breda.

Hoe vaak zijn jullie al in Australië geweest.

Groetjes Angelique.

.
We zijn al bezig met een emigratiebureau (kansbeoordeling gehad), en staan nu voor de bottleneck van taakbeschrijvingsverklaring door werkgever, die dan aanvaard zal moeten worden door de AASW, de beroepserkenende organisatie voor Social Workers. Tussen de taakomschrijving van de AASW en de realiteit van mijn dagelijkse werkzaamheden zit een creatieve uitdaging, zullen we maar zeggen. Pas als dit lukt, durven we de stap te zetten. Groet, Mountain

Hey Mountain!

Ben benieuwd welke stappen en keuzes je maakt in het SPH/Social Work verhaaltje. Zit net zo in dubio hierover, echter niet zoveel werkervaring als waarop jij kan teren....
Vraag me af voor welk visum je gaat, en hoe je jezelf gaat aanschrijven!

Succes!

Bedankt voor alle welkommetjes!
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een onderschrift maak, zoals jullie die in het groen hebben?

Back