Voorstellen Rene kok

Kokkinoski

New Member
Hey allemaal ik wil mij nogmaals voostellen, René Kok is de naam. Ik had mij al eens eerder geregistreerd samen met mij partner alleen heeft zij aangegeven niet deze stap te willen maken en toen is het plan wat uitgesteld.

Ik zelf heb het blijkbaar al bijna 9 jaar, na mijn work en travel ervaring elke dag over Australie en nu moet het er maar van komen, anders komt het er nooit van en over tien jaar het bekende gezeur 'had ik maar...'

Ik ben ict-er maar met een werkverleden als kok wat waarschijnlijk een groot onderdeel zal zijn van mijn visum aanvraag maar daar over later meer in het forum.

Spreek jullie allemaal snel.

René

Welkom terug op het forum!

Je partner is van gedachten veranderd?

Groetjes Lin

[quote author=Lin link=topic=6358.msg79421#msg79421 date=1169339853]
Welkom terug op het forum!

Je partner is van gedachten veranderd?

Groetjes Lin

[/quote]

Ja dat vroeg ik me eigenlijk ook al af.

Mariette

Mijn partner durft achteraf de stap gewoon niet te maken, zij denkt dat zij daar niet aan de bak kan als beveiliger. Zij is ook gediplomeerd kok en heeft ervaring in de facilitaire dienst. Daarnaast zou ze nog aan de bak kunnen bij een duikschool maar zij ziet dat anders.

Daarnaast blijft ze erbij dat ze het huis hier wilt aanhouden en verhuren, deze 2 stuiten mij tegen de borst zeker na het lezen van een aantal negatieve berichten op het forum.

Ik denk dat ze zonder het toe te willen geven, gewoon niet aandurft. Familie, zekerheid etc noem het maar op, ik daarin tegen denk dat dit het beste is wat mij kan overkomen en dat het tenkoste gaat van een relatie is heeel vervelend maar uiteindelijk staan we er allemaal alleen voor (melodramtiesch?)

Dus als ik het goed begrijp ga je de grote stap alleen wagen? Wat vindt je vriendin daarvan? Oh wat een vrouwenvragen hé?
In ieder geval heel veel succes met je aanvraag! :up:

Groetjes Lin

Hey Lin,

De grote stap alleen maken is natuurlijk mooi maar heb vandaag te horen gekregen dat ze toch mee wil. Ze heeft met haar ouders gesproken (hele wijze) en wil ook mee. Wat ik was vergeten te vertellen is dat zij nog nooit in australie is geweest dus gaan we eerst een korte vakantie plannen, 3 weken naar australie en dan is ze zeker over.

Ze begint binnenkort een opleiding tot facilitair manager en omdat ze pas 26 is kan ze volgens mij dan in Australie opnieuw naar school gaan, of heb ik het hier mis. Ze wilt we 2 jaar het huis aanhouden wat natuurlijk een flinke kostenpost is. Je bestaan daar opbouwen en tegelijk de boel hier onderhouden. We zullen dus informatie moeten inwinnen over het verhuren van je huis, wat wel te doen en wat zeker niet.

Ondanks het goede nieuws (voor mij tenminste) vertraagd haar beslissing natuurlijk wel de aanvraag. En een reisje naar OZ tussendoor is ook niet goedkoop maar wellicht handig met iets te combineren?

Rene

Nou dat is toch goed nieuws! Het lijkt me erg moeilijk om te moeten kiezen tussen liefde en droom... Een vakantie is een heel goed idee en dat geeft jouw vriendin een goede kijk op het land en waarom jij je hart hier hebt verloren.

Er zijn hier geloof ik wel meer mensen die hun huis in Nederland aanhouden daar weet ik niet zo veel van. Je kan er vast wel info over vinden hier. Hoelang duurt die opleiding die zij gaat doen? De aanvraag duurt alles bij elkaar toch wel gauw anderhalf jaar. Dus misschien kan je wel starten met de hele boel.

In ieder geval heel veel succes!

Groetjes Lin

Back