voorstellen: ron en dénise

rondenise

New Member
Hallo forumleden,

Wij zijn Ron en Dénise, resp. 42 en 37 jaar. Dénise is al 5 jaar achter elkaar naar Sydney geweest en ik (Ron) voor het eerst en voel een verslaving voor Australië aankomen :roll:. We volgen dit forum met grote interesse!

Ron en Dénise

Van harte welkom hier.
En wat die verslaving betreft; daar herken ik heel veel in!!!!!  :lol:
Leuk dat jullie zo geinteresseerd zijn. Jullie gaan hier zeker heel veel informatie vinden. Succes  :up:

Wij zijn dan ook niet verantwoordelijk voor afkickverschijnselen, bibberen, paniekreacties,... als je langer dan één dag niet op het forum bent geweest!  :lol:

Het is érg verslavend hoor!

Sara

:hi: op dit forum.  :up:

Dat jullie mogen genieten van de informatie en wanneer het forum niet bereikbaar is jullie niet te veel afkick verschijnselen krijgen... :-o :up: :bangcomputer: :wall:

Greezt,
Koen

Hallo daar,

Ook namens mijn persoontje  :hi: op dit  :up: toffe forum,
zeeer verslavend!

Willen jullie ook voor een visum gaan of gewoon meer te weten komen
over Australië??

Groetjes en veel plezier hier!

Karin

Welkom op het forum en veel plezier en succes met alles

groetjes Miranda

YES, WÉÉR EEN OZ VERSLAAFDE!!

WELKOM!! WAT? ZEER WELKOM, THE MORE THE MERRIER!!

Ik zal jullie niet waarschuwen voor forum verslaving, dat hebben er al vele gedaan vóór mij.

Waar wij allemaal wel interesse voor hebben (wij zijn NIET nieuwsgierig!!) zijn jullie plannen. Hebben jullie die al??

Veel sux6 in ieder geval.

(Forum junkie nr1) Rene

We hebben geen vaste plannen vooralsnog. Je weet wel, veel vrienden in NL.
En natuurlijk nog twijfels of er werk is daar. Ik werk in de ICT als Oracle database beheerder. Gelukkig
is dit een 'wereld-standaard'. Maar is er vast werk in die sector te vinden. Ik heb wel wat zoekwerk verricht
op IT-JOB zoekmachines.
Wellicht is het handig om wat kruiwagens te hebben :-D

Ron

Back