voorstellen vanuit Melbourne

karinkelderman

New Member
Hoi, wij zijn sinds Januari aangekomen in Glen Waverley en hebben het hier prima naar de zin. We zijn een gezin met 2 kinderen en ook die hebben het leuk op school. :-D

Hallo Karin en familie,

Welkom op het forum  :hi:

Leuk om te lezen dat het zo goed gaat daar!

Groetjes uit Friesland  :freezing:,
Susan, Mees & Shea  :baby:

Welkom op het forum,

groetjes Miranda :)

PS hoe oud zijn je kinderen (mijn zoontje is 4 jaar)

Hallo,

Welkom op het allergezelligste forum ,ontzettend leuk dat jij vanuit  Melbourne ook mee doet.

groetjes Manja :)

Hoi Karin!

Welkom op het forum!
Ben ook erg benieuwd hoe oud jullie kindjes zijn. Wij hebben 2 meiden van 2 en 5 jaar! (Gelukkig niet zo'n drukke leeftijd :lol: :evil:)

Hoop wat meer te horen!

Groetjes Lin

We hebben 2 meiden 1 is in december 8 jaar geworden en zit in grade3 en de ander is in maart 7 jaar geworden en zit in grade 2, Renske is de jongste en heeft de spits afgebeten met de eerste verjaardag in ons nieuwe homeland.
De kids gaan naar Glen Waverley  south primary school en hebben het daar prima naar de zin, ze praten over vroeger toen we in nederland woonden................. ja je wordt gauw oud als je niet oplet!

Hoi

Leuk dat jullie het naar je zin hebben.

Ik zit ook in Melbourne, Noord Oost - Greensborough.

Ik heb een jongen van 14, een meisje van 11 en 8 in twee weken 9 ook in grade 3.
Alleen mijn kinderen zijn geboren in Zuid Australia.  Voor de jongste wil ik graag dat ze goed nederlands leert want haar broer plaagt haar dat ze het niet kan.  Wellicht ga je naar Koninginnedag - Federation Square?

Sidonia

Jij bent waarschijnlijk de betere helft van Ron?  :-D

Hoe zijn jullie in Glen Waverly terecht gekomen? Toeval, werk? Ik ga wellicht in Mt. Waverly werken, dus vlakbij.

Groetjes, Bart

Goeiendag en welkom, oook ik ben net nieuw hier  :)

Mijn naam is Ynze, getrouwd en 2 kids van 7 en 10 jaar.
De laatste jaren ervaar ik Nederland eerder een omgeving waar je dit moet en dat niet mag doen... Vandaar het rondkijken naar andere landen.
Komt bij: regen regen regen... nat koud brrr.. maar goed.

Ben nieuwsgierig naar Australie. Altijd geweest en nu door een collega, werkend in nederland en geboren in en wonend in Australie, naar deze site verwezen.

Eigenlijk dus de vraag hoe het is in Australie en hoe een mogelijke "verhuizing" kan/gaat.

Groetz en graag tot horens!

Ynze
yvanaken@gmail.com
slow.bro@hotmail.com

Hallo Ynze,

Welkom op het forum. 

Je kunt het beste een 'new topic' beginnen om je en je familie voor te stellen.  Gebruik de 'search' knop en je kunt veel informatie hier vinden die jullie verder zal helpen.

Groetjes,
Susan

Back