voorstellen

Moira13Ep13

New Member
Hoi,

Ik ben Moira van den Berg en ben 31 jaar. Ik ben getrouwd met Joost van de Berg. Wij zitten in de fase dat we van plan zijn om een procedure op te starten om een skilled 175 verblijfsvergunning voor mijn man en ik dus een aanvraag bij hem te verkrijgen. We zijn nu druk bezig met alle voorbereiding en aan het kijken hoe we alle papieren bij elkaar krijgen. We zijn nu aan het rondreizen en zijn op dit moment met WHV in Australie.

gr van Moira

Welkom op het forum!
Je kunt hier vast veel antwoorden vinden op je vragen.

Welkom Moira (moet opeens denken aan McLeod's...)!
Haha ja ik ook! Vind Moira ook eht heel mooie naam

OFF Topic: Bloemetjes, weet jij wanneer McLeod's Daughters weer terug komt op tv??

OFF Topic: Bloemetjes, weet jij wanneer McLeod's Daughters weer terug komt op tv??

Elke werkdag om 18:30 zegt de Net 5 website. Maar de serie is afgelopen, dus nieuwe afleveringen komen er niet meer. Zal wel net als met Gillmore Girls eindeloos herhalen worden. Maar toch leuk om even die warme beelden te zien!

Hallo,

Bedankt iedereen en ja we gaan de procedure zelf helemaal doorworstelen. Tot nu toe vinden we het nog wel meevallen. We beginnen nu met die ACS voor de IT erkening. De IELTST wil mijn man in Nieuw Zeeland gaan doen en onderstussen moeten we dus wachten zo'n 10 tot 12 weken voor de uitslag van het assesment.

gr van Moira

Elke werkdag om 18:30 zegt de Net 5 website. Maar de serie is afgelopen, dus nieuwe afleveringen komen er niet meer. Zal wel net als met Gillmore Girls eindeloos herhalen worden. Maar toch leuk om even die warme beelden te zien!

Ik heb gewoon alle seizoenen op DVD. Veel makkelijker. Kun je gewoon kijken wanneer je tijd en zin hebt.
Heb ze overigens al veel te vaak gezien.

Ja maar hoezo is de serie afgelopen? Ik had echt het idee dat het midden in het verhaal ineens stopte.. Ik dacht daar komt nu nog helemaal iets over die gevonden jurk en boeien enzo..

Moira,
Waarom wil je man de IELTS in nieuw zeeland gaan doen?

Ja maar hoezo is de serie afgelopen? Ik had echt het idee dat het midden in het verhaal ineens stopte.. Ik dacht daar komt nu nog helemaal iets over die gevonden jurk en boeien enzo..

Ik verwijs je maar even door naar Catkin die alles op DVD blijkt te hebben. Want een jurk en handboeien zegt me zo even niks... (kijk je soms de hardcore versie?)

Ik verwijs je maar even door naar Catkin die alles op DVD blijkt te hebben. Want een jurk en handboeien zegt me zo even niks... (kijk je soms de hardcore versie?)

Dat is ergens in seizoen 6, als ik het goed heb en Mcleods daughters is pas gestopt na seizoen 8. Dat gaat namelijk, naar ik meen, over Emma Mcleod die in het verleden verliefd is geworden om een Rackige (of hoe je het ook schrijft). Dit verhaal is wel degelijk afgerond en dat is nog geheel te zien. Dit gebeurt vlak voordat Jodi met Matt meegaat in het witness protection programm. Jodi sluit dan in eerste instantie het verhaal nog af namelijk.
Daarna gebeurt er nog veel meer en dit was dus niet het einde. Het kan wel zijn dat Mcleods hierna tijdelijk een stop had en daarna wel is doorgegaan. Seizoen 8 sluit namelijk wel een soort van echt af.

Welkom op het forum! Hoe lang denken jullie in NZ te blijven?? Ik krijg zo hier en daar het gevoel dat jullie er wat makkelijk over denken. Je zegt nu op een WHV in Australie te zijn. Je vriend wil zijn IETLS in NZ doen (dit mag overigens ook gewoon in Australie). Dus wss loopt jullie visum straks af en willen jullie daarna naar NZ. Hier kun je 3 maanden op een toeristenvisum blijven (of mss wel langer op een toeristenvisum) maar dan kun je dus niet werken. En wat ik zo opmaak uit het verhaal gaat het ACS misschien wel een tijdje duren alvornes jullie hier een bevestiging van krijgen (waarna je pas de aanvraag in kunt dienen).
Succes!

Welkom op het forum! Hoe lang denken jullie in NZ te blijven?? Ik krijg zo hier en daar het gevoel dat jullie er wat makkelijk over denken. Je zegt nu op een WHV in Australie te zijn. Je vriend wil zijn IETLS in NZ doen (dit mag overigens ook gewoon in Australie). Dus wss loopt jullie visum straks af en willen jullie daarna naar NZ. Hier kun je 3 maanden op een toeristenvisum blijven (of mss wel langer op een toeristenvisum) maar dan kun je dus niet werken. En wat ik zo opmaak uit het verhaal gaat het ACS misschien wel een tijdje duren alvornes jullie hier een bevestiging van krijgen (waarna je pas de aanvraag in kunt dienen).
Succes!

Hallo,

Wij denken er helemaal niet makkelijk over. Nogmaals wij reizen rond. We gaan nu voor 3 maanden naar NZ. Dan voor een paar maanden terug naar OZ. Daarna terug naar Azie voor een aantal maanden. Als de procedure dan nog niet rond is dan zullen we tijdelijk terug naar NL gaan. Ik weet dat je de IELTST in Australie mag doen maar als je toch in NZ bent waarom niet daar doen. Mocht de ACS nog niet rond zijn komen we terug naar OZ en dan doet ie het daar.
Zoals ik al eerder heb vermeld wij werken niet in OZ hebben we ook nooit gedaan. We hebben de WHV aangevraagd puur om langer te kunnen blijven.
Volgens de website duurt de ACS 10 tot 12 weken. We zijn nu nog van plan zo 1 jaar rond te reizen. Misschien terug naar NL en daar de rest afwachten. Kijken hoe het loopt.

Welcome!

Heel veel succes met de visum aanvraag en veel plezier tijdens jullie reisperiode.

Groetjes,
Kathren

Back