Voorstellen

Emily.5

Member
Ook wij stellen ons hier graag voor, wij zijn een gezin met 3 kinderen, in de leeftijd van 4 tot 9 jaar.

Mijn man heeft een baan aangeboden gekregen in Melbourne en we hebben besloten het te gaan doen!

Over een paar maandjes hopen we te gaan emigreren. Er komt wel heel veel op ons af nu en hebben we af en toe last van "koud water vrees"....

Prachtig forum dit, ik ga eens snel rondlezen.

Welkom op het forum! Koudwatervrees hebben meer mensen last van (gehad), dat is niet raar! Succes!

spannend he!! Dat koud water vrees...zo herkenbaar.. Mijn man (uh aanstaande) heeft ook een baan aangeboden gekregen in Australie en ook wij verhuizen over een paar maandjes naar Melbourne met ons zoontje van 2. We hopen in juni te gaan als het visum dan rond is. Dit forum is echt ongelooflijk! En verslavend!
Succes met jullie voorbereidingen!

Succes! Woon alweer 5 jaar in WA (4 jaar Kalgoorlie, nu Bunbury en daarvoor 9 jaar in Nieuw Zeeland). Ken Melbourne niet maar het zal een geweldige ervaring worden.
Jo

Succes! Ik wil ook graag naar Melbourne dus wie weet kunnen we contact houden? Anyway...I wish you all the best!

Back