Voorstellen

Wilsil

Well-Known Member
Hallo,

We willen ons hier netjes voorstellen. Wij (Wilco en Silvia en dochtertje Thirsa) hebben in februari 2005 besloten om naar Australië te gaan vertrekken. Dit na twee hele mooie vakanties waarin we veel over het land te weten zijn gekomen. Silvia is lid van een ander forum, terwijl ik hier veel informatie gezien heb die we kunnen gebruiken.
Op dit moment ben ik bezig om een CDR te schrijven, wat ik nog niet zo gemakkelijk vindt. 
Als beroep ben ik Planning Engineer / Project Controller. Hopelijk gaat het allemaal lukken.

Als men meer wil weten, vraag het maar.

Groeten,

Wilco

hi.gif

groetjes Bear

Een update van onze aanvraag.
Net een mailtje ontvangen van de TIG. Morgen wordt mijn CDR bij de IEAust gelogged. Er kwam alleen de melding dat er de vraag kon komen om de ederlandse kopieen van de diploma's op te sturen. Dat snap ik niet. Ze willen de Engelse diplomas hebben en nu ook de Nederlandse? Vreemd. Vooral omdat de meeste diploma's/certificaten die ik heb in het engels zijn opgesteld. Dat heb je met een internationaal beroep.
Ik heb daarom ook de vraag gesteld over welke diploma's het gaat.
Nu afwachten welke ze aangeven, en dan kijken of ik die heb in het nederlands.

Groeten, Wilco
-----------------------------------------------------
Het wachten is begonnen.

Dat klink in ieder geval hoopvol.
Maar idd, een vertaling van Engelse diploma's, vreemd!!

Nu voor de rest, zet 'm op!! en houdt ons op de hoogte, want we hebben niet zo veel van jullie gehoord.

Gr. Rene

Back