Voorstellen

Kate

New Member
Hi,

Ik ben Kate en verhuis samen met Ronald en dochter Emma over een aantal maanden naar Brisbane. Zelf in Brissie geboren en kwam hier in NL een Nederlander tegen (ja gek heh), we hebben 6 jaar in Brisbane gewoond en besloten om toch maar weer terug naar NL te gaan. Inmiddels zijn we 5 jaar verder en willen we zsm weer naar 'huis'. Als het goed is vertrekken we begin augustus naar familie in Eatons Hill. Ronald heeft gelukkig al werk bij de QLD Police Service dus wat ons betreft liever vandaag dan morgen ;)
Als iemand vragen heeft hoor ik het graag.

Hoi en welkom!

Misschien een beetje  :eek:fftopic: maar wat was de reden voor jullie (als ik het mag vragen) om destijds wèl naar Nederland te gaan??

Groetjes Miranda

Dank jullie wel  :lol:

Onze reden om hier terug naar NL te komen in 2000 was werk gelegenheid en familie.
Nu is het in Brisbane allemaal veel beter qua werk, Ronald heeft zelfs al werk en ik zie geen probleem om daar aan de slag te gaan.
Ik heb er ook nooit een geheim van gemaakt dat ik niet definitief hier wilde wonen. Ik ben en blijf een Aussie en dat is voor mij thuis.

:hi: op het forum!

Prettig om te weten dat de arbeidsmarkt in Brisbane wel gunstig is, want wij willen begin volgend jaar ook die kant op.

Back