voorstellen

Cape York

New Member
Hallo allen,

Ik weet niet of ik mij in het verleden al voorgesteld heb hier, maar doe het toch nog een keer voor de zekerheid. Ik ben Justin, 31 jaar en ga dit najaar voor de vierde maal weer terug naar Australie. De hoeken Perth e.o. en Birdsville/Strezelecki Track en Tasmanie staan oa op het programma. Het enige deel van Australie waar ik dan niet ben geweest (Lord Howe, Christmas Island, Norfol Island en Macquarie Island daargelaten) is dan de NW hoek van Australie.
Ben respectievelijk 6 maanden, 3 weken en 6 weken tot nu toe in Australie geweest. De laatste keer was louter om vogels te kijken, en in die zes weken van Sydney tot Cape York, tot Wyndham en het zuiden door gecrost.
Deze keer ga ik van 1 september tot 2 december en dit is deels om mijn vriendin kennis te laten maken met australie en deels om te kijken of er mogelijkheden te vinden zijn om iets in mijn vakgebied in Australie (water en wegenbouw) te vinden is qua werk.

Tot zover,

Justin

Welkom op het forum :up:

Aangezien er in Australie volop gebouwd wordt moet het met zo'n vak toch geen probleem zijn werk te vinden(of een visum te bemachtigen)

Groetjes Wilbert

Welkom op het forum! :hi:

Heb vergelijkbare ervaringen als jij. Ondertussen al 6x geweest...... Alleen nog Lord Howe, Norfolk and Christmans Island over (beetje overdreven dan......... hi hi) Kijk anders even op mijn website of als je nog vragen hebt, shoot!!!
Het gaat vast lukken met die orientatie van je. Dat wordt knopen doorhakken  :lol:

Henriette

Welcome Aboard,

Pirate FOL wishes you a pleasant trip harharhar  :cool:

Letterlijk door australie gecrost of? :)

Hoi Justin,

Allereerst welkom hier en weg- en waterbouwers zijn gewilde mensen daar dankzij de economie.

Momenteel zijn mijn vriend (Landmiles) en ik (beide civiele techneuten) ons aan het orienteren in Brisbane. We zijn via een georganiseerde expo in begin oktober vorig jaar op dit idee gekomen en momenteel zitten we in de rees voor wonen en werken in OZ. Wil je meer weten, zie "Hoe een impulsieve bevlieging lijkt te veranderen in regelrechte realiteit". Sowieso is dit een megasite voor al je questions and answers.

Dus...doe er je voordeel mee.

Groet, Ya Li Shan Da

Hallo Justin,

Beetje laat, maar nogmaals welkom op het forum  :hi:

Groetjes,
Susan, Mees & Shea  :baby:

Back