Voorstellen!!!

Brightstar

New Member
Hallo,

Ik ben Karin, 32 jaar, getrouwd en met 2 kinderen, van 3 en 5 jaar..
Na mijn studie in 1993 zou ik een jaar gaan WTA-en in Australie maar kwam toen mijn man tegen.. Huisje boompje (geen)beestje later blijft Down under trekken..
Dus gaan we proberen een jaar naar Australie te gaan als proef, land leren kennen en de mentaliteit te doorgronden.
Tja, en dan loop je tegen een oerwoud van regels, visa's tests en andere zaken op... Waar te beginnen.. Zelluf doen of een buro inschakelen..
Mijn man is Actuaris, staat op een lijst voor 50 punten.. Wellicht Skilled worker Visa?! Of is dat niet nodig voor (starters)een jaar??

Ik ga me eerst eens flink inlezen hier op het forum en hoop op veel tips en adviezen van jullie!!

Groet,

Brightstar

Hai, en bedankt voor jullie welkom!!

Ik zie dat jullie al erg ver zijn, eigenlijk met 1 voet al in het vliegtuig...
Wij wachten op dit moment op de uitslag van een free assesment, eens kijken wat daar uit komt..
Ook ben ik al aan het oefenen voor de IEELTS-test, maar tot nu toe foutloos doorgekomen :-D!!
Maar dat is pas latere zorg..

Zonnetje schijnt, ik ga walkabout!!

Tot snel,

Brightstar :flying:

Welkom op het forum!

Heel veel succes met uitzoeken van de juiste visa. Ik weet niet goed welk visa voor jullie geschikt zal zijn omdat jullie in eerste instantie 1 jaar zullen gaan. Misschien een sponsorship?
Dat is dan vaak wel iets langer dan 1 jaar. It is a jungle out there! Maar met de search knop en de ervaringen van mede forummers kom je een heel eind.

Geniet van je dag!

Groetjes Lin

Back