voorstellen

fredvanreenen

New Member
Hallo allemaal,
Ik ben sinds vandaag op dit forum en ik vind het geweldig.Ik ben 23 jaar woon in driebergen en heb al ruim 3 jaar een relatie met wendy. Ben 3 jaar geleden voor een half jaar down under geweest en sindsdien wil ik alleen maar terug om daar te blijven. Alleen me vriendin staat nog niet zo te trappelen van ongeduld maar we willen gaan proberen om volgend jar weer naar australie te gaan en dan hoop ik haar te kunnen overtuigen :-D

Groetjes Fred van Reenen

Hey welkom op het forum en vooral veel leesplezier, via de search kan je bijna alle info vinden.  :up:

En voor Wendy te overtuigen, veel zon, lekkere witte wijn, mooie grote spinnen, mooie grote slangen, ..... :-D

Oeps ... we hadden je nog geen welkom gewenst!  Bij deze dus welkom en veel succes met het overtuigen van je vriendin!!

Sara

Hoi :hi: op dit gezellige forum.

Wat leuk joh dat je uit driebergen komt, ik heb er ongeveer 27 jaar gewoont op de Lindelaan (zijstraat van de Traay)  :up:

Heel veel succes met het overhalen van je vriending en ik hoop voor je dat het allemaal lukt  :wink:

Vertel eens wat meer, waar ben je in Oz geweest, en wat wil je er gaan doen? En weet je al wat voor een visum je gaat aanvragen als je er weer heen gaat?

Ben erg benieuwd.

Gr.Koen  :up:

Ook van onze kant, welkom op een verslavend Forum :dance:

Groetjes uit Friesland, Gerard

Wat leuk joh dat je uit driebergen komt, ik heb er ongeveer 27 jaar gewoont op de Lindelaan (zijstraat van de Traay) 

Ok leuk ik woon op de marterkamp een zijstraat van de lange dreef als je die nog weet.

Heel veel succes met het overhalen van je vriending en ik hoop voor je dat het allemaal lukt  :wink:

Ik denk dat het wel lukt als ze er geweest is

Vertel eens wat meer, waar ben je in Oz geweest, en wat wil je er gaan doen? En weet je al wat voor een visum je gaat aanvragen als je er weer heen gaat?

Ik heb toen ik er was het bekende rondje oost australie gedaan Sydney, melbourne, alice springs, cairns, brisbane en weer naar sydney dit is in groote lijnen wat we bereden hebben met de auto. Ik weet nog niet helemaal wat ik ga doen in australie ik zit zelf in de wegenbouw en waterbouw en me vriendin is verpleegkundigen. Dus ik denk dat het een skilled visa word.

Ben erg benieuwd.

Gr.Koen  :up:

Ook welkom van mij.....en succes met overtuigen.
Genoeg mooie verhalen en foto's van forummers te benaderen, dus je kunt meteen beginnen!

:hi:

Henriette

ook namens ons natuurlijk, welkom :-D
ik weet zeker dat je typvaardigheid over 6 maanden 10x beter is dan nu. (zou dat met het forum te maken hebben?)

Back