voorstellen..

Linda Wernsen

New Member
Hallo allemaal,

Mijn naam is Linda en ben bijna 19 jaar. Ik ben over een kleine 2 maanden klaar met school en ga in september dit jaar voor een jaar naar Australië (Sydney). Ik heb daar op dit moment familie zitten; een nicht, aangetrouwde neef en hun 3 kinderen en ik woon dan een jaar bij hun in huis. Ik ga part-time voor hun als au pair werken en wil dan nog een baantje voor erbij zoeken.

De reden dat ik me op deze site aanmeld is omdat ik graag wil weten of er mensen van een beetje rond mijn leeftijd zijn die van september 2008-september 2009 ook in de buurt van Sydney zijn zodat we een beetje kunnen contacten. Ik woon in Sydney maar wil natuurlijk ook zoveel mogelijk zien en niet alleen van Sydney maar ook van de rest van Australië en het lijkt me leuk om dat samen met iemand te doen.

Ik hoor het wel!

Groetjes,
Linda

Hoi Linda,

Ik ben al een ouwe doos van 31 :shock: haha. Ik ga binnenkort naar Australie emigreren als alles goed gaat...
Ik wil je bij deze alleen wat tips geven want ook ik heb ooit met een rugzak rond gehobbeld in Australie en ik begrijp dat het wat lastiger is om nieuwe mensen te leren kennen als je bij familie gaat wonen voor een jaartje.
Daarom bij deze wat ideetjes...wie weet heb je er wat aan: Misschien af en toe een paar nachtjes in een leuk hostel overnachten. Geloof me..je hebt binnen de kortste keren nieuwe contacten opgedaan. Verder kun je je natuurlijk ook eens opgeven voor een georganiseerde tour (soms wel prijzig maar als je boft kom je in een leuke groep terecht en leer je weer leuke, nieuwe mensen kennen). Tenslotte kun je in Sydney eens langsgaan bij het Travellers Contact Point. Beetje raar gebouw midden in de stad maar je moet gewoon in de lift stappen (7th Floor, Dymocks Building, 428 George Street). Hier kun je tours boeken, werk zoeken maar ik geloof ook briefjes ophangen om bijv. medereizigers te vinden...

Meid heel veel succes en geniet ervan!  :up:

Groetjes Monique

Back