Voorstelrondje

Deedee72

New Member
Hallo allemaal,
Ik lees al een poosje mee maar ben nu ook over stag en heb mijzelf ook maar eens
aangemeld. Misschien best wel eens gezellig om te kletsen, info te vragen en/of te delen en
maybe meet new "xpdite" friends :)
Tot snel :up:
Grtz from Deedee

Hi Deedee, welcome! We hebben net een vriendjes en vriendinnetjes dag gehad maar er komen er vast nog meer.

Vetrel ook even wat je hier eigenlijk brengt :) Wil je naar OZ, ben je er al weleens geweest? etc. etc. Bring it on!

Thanks voor alle welkommetjes :) Hartverwarmend :up:
Jammer dat ik de vriend en vriendinnetjes dag heb moeten missen, klinkt gezellig. Maar die
gaan jullie vast nog wel een keer organiseren.
And the rest about me... Ben al een paar keer in Oz geweest, keertje voor langere tijd in
Queensland blijven hangen. Nu weer in Nl. Kan mijn ei nog niet zo heel goed leggen dus
pendel een beetje op en neer. Zit er aan te denken om misschien eens wat langer in het zuiden
te blijven, Melbourne en omstreken, kijken hoe het daar bevalt. Maarja dan mis je misschien
weer warm QL... ik hou jullie op de hoogte. ;)

Thanks voor alle welkommetjes :) Hartverwarmend :up:
Jammer dat ik de vriend en vriendinnetjes dag heb moeten missen, klinkt gezellig. Maar die
gaan jullie vast nog wel een keer organiseren.
And the rest about me... Ben al een paar keer in Oz geweest, keertje voor langere tijd in
Queensland blijven hangen. Nu weer in Nl. Kan mijn ei nog niet zo heel goed leggen dus
pendel een beetje op en neer. Zit er aan te denken om misschien eens wat langer in het zuiden
te blijven, Melbourne en omstreken, kijken hoe het daar bevalt. Maarja dan mis je misschien
weer warm QL... ik hou jullie op de hoogte. ;)

Join the club in Bendigo (en omgeving) :D
En over warm weer gesproken: het was vandaag maar 40 graden.

Oh ja, van harte welkom!
Zoals je ziet....heel veel vriendjes en vriendinnetjes

Back