vouwkratjes

Rixta

New Member
Bij m'n emigratie had ik alle plastic vouwkratjes die ik bezat ingepakt, niet wetende of die dingen in Australie wel te koop zouden zijn. Goed gedacht, want dat is inderdaad een probleem. Ander probleem is dat mijn Nederlandse kratjes langzaam uit elkaar beginnen te vallen.
Weet iemand waar je zulke kratjes van goede kwaliteit kunt kopen? Ik ben ze tot nu toe alleen tegengekomen bij de Reject Shop, maar die zijn van zo'n slechte kwaliteit dat ik er niets zwaars of breekbaars in durf te doen.
Het wordt echt tijd dat iemand die dingen hier deugdelijk gaat introduceren. Is toch veel handiger dan tassen? :lol:

Groetjes,
Rixta
 
Ik kan er hier nog naar kijken, volgens mij hebben ze nog steeds bij de AH wij komen 25 november naar Oz en als ik het me goed herinner woon jij in de omgeving van Melbourne? Ik zal vandaag in ieder geval kijken en geef maar een brul

Groetjes
Yvonne
 
Bij de Rejectshop verkopen ze die kratjes en anders online bij Itsalldutchtome of bij Dutchfood.com.au, bij één van de online shops heb ik ze een tijdje geleden gekocht. Wel iets duurder dan bij de Rejectshop maar kwalitatief ook wat beter.
 
Ik heb net bij de Jumbo en de AH gekeken en daar zijn ze 5 en 6 Euro maar die van de AH lijken dan wel een stuk sterker. Ik neem er zelf in iedergeval nog 1 extra, goeie tip

Groetjes
Yvonne
 
Ik kan er hier nog naar kijken, volgens mij hebben ze nog steeds bij de AH wij komen 25 november naar Oz en als ik het me goed herinner woon jij in de omgeving van Melbourne? Ik zal vandaag in ieder geval kijken en geef maar een brul

Groetjes
Yvonne

Bedankt voor het aanbod, maar wij wonen in Maitland, een eind boven Sydney. En das een heeeeeeel eind weg van Melbourne. :lol:

Groetjes,
Rixta
 
Bij de Rejectshop verkopen ze die kratjes en anders online bij Itsalldutchtome of bij Dutchfood.com.au, bij één van de online shops heb ik ze een tijdje geleden gekocht. Wel iets duurder dan bij de Rejectshop maar kwalitatief ook wat beter.

Die laatste ken ik en ik heb er ook een paar gekocht, maar die hebben een andere maat dan de "standaard" kratjes. Maar als er niets anders is ga ik er nog paar bestellen. Die van de Reject Shop heb ik ook, maar die zijn zo slap dat je je kunt afvragen of ze het geld waard zijn.
Misschien moet ik maar een importbedrijf gaan beginnen. :lol: Nee, niks voor mij, maar misschien een tip voor iemand die hier graag een bedrijf wil starten? Ik krijg constant leuke opmerkingen over m'n kratjes in de supermarkt, zowel van personeel als van andere klaten. "Tjonge, dat is handig, waar kun je die kopen?" is meestal het commentaar. :smile: Ik kan die mensen alleen niet aan tips helpen. Er staat me iets van bij dat ik ze ooit bij Woolworths heb gezien, maar ik ben ze daarna niet meer tegengekomen. Dus ik denk dat er wel een markt voor zou zijn.

Groetjes,
Rixta
 
Destijds bij Bunnings te koop.

Enig idee in welke afdeling? Er zit hier een Bunnings om de hoek, dus daar zou ik best eens kunnen gaan kijken. Maar het is daar zo groot dat het handig is om te weten waar je heen moet. En aan het personeel uitleggen wat je zoekt is lastig. :lol:
Bedankt voor de tip!

Groetjes,
Rixta
 
Enig idee in welke afdeling? Er zit hier een Bunnings om de hoek, dus daar zou ik best eens kunnen gaan kijken. Maar het is daar zo groot dat het handig is om te weten waar je heen moet. En aan het personeel uitleggen wat je zoekt is lastig. :lol:
Bedankt voor de tip!

Groetjes,
Rixta

Hoi zag ze een tijd geleden bij repco weet alleen niet of het een goede kwaliteit is??
greetz Bennie
 
Ik heb het wel over begin 2009 in Rockingham WA. Toen stonden ze als een soort van kassakoopje bij de kassa. Ik was idd net aan het kijken of ik die dingen bedrijfsmatig kon importeren toen ik ze vond. Heb het toen maar allemaal laten zitten omdat ik dacht dat ze het licht gezien hadden. Neem een voorbeeld mee naar die Bunningsvestiging zou ik zeggen, legt wat gemakkelijker uit.
 
Ik heb het wel over begin 2009 in Rockingham WA. Toen stonden ze als een soort van kassakoopje bij de kassa. Ik was idd net aan het kijken of ik die dingen bedrijfsmatig kon importeren toen ik ze vond. Heb het toen maar allemaal laten zitten omdat ik dacht dat ze het licht gezien hadden. Neem een voorbeeld mee naar die Bunningsvestiging zou ik zeggen, legt wat gemakkelijker uit.

Dat licht hebben ze dus niet gezien. :cry: Dus als je nog steeds op zoek bent naar een goed idee voor een eigen bedrijf, ga die dingen dan vooral importeren! Een voorbeeld meenemen naar Bunnings is een goed idee. Ga ik deze week doen!

groetjes,
Rixta
 
Back
Top