Vraag 47 form 47SP

Ellawishes

Active Member
Hallo allemaal :)

Over vraag 75, of je al eerder vergunning hebt gekregen om werken in Australie, valt daar een WHV ook onder?

En vraag 76, of je ooit benefits ontvangen hebt van overheidsinstellingen. Ik ben een keer naar de huisarts geweest en heb daar wat vergoedt van gekregen via medicare. Moet ik dit hier ook vermelden?

Alvast bedankt!
 
Toen ik het formulier invulde had ik net mijn WHV gekregen. Ik heb die vraag me 'yes' beantwoord en vervolgens in de ruimte achter dat vakje heel kort toegelicht dat ik een WHV heb, dat betreffende visa nummer erbij vermeld en volgens mij vanaf wanneer ik dat visum had.

Vraag 76 weet ik niet, ik zou het er denk ik wel bij zetten.
 
En dan nog een domme vaag; ik las ook dat de fomulieren digitaal ingevuld mogen worden. Gebruiken jullie dan nog steeds hoofdletters of normale lettering?
 
Er wordt gevraagd om 'block letters' ("Please use a pen, and write neatly in English using BLOCK LETTERS.") Volgens mij wordt hier inderdaad onder verstaan dat je het in hoofdletters schrijft. Dat heb ik tenminste wel gedaan op mijn formulier.
Mijn partner heeft zijn formulier (40SP) digitaal ingevuld en heeft normale lettering gebruikt. Op geen van beide commentaar gehad, dus dat zal wel goed zijn :)
 
Back
Top