Vraag aan moderators

Aussielover

XPdite Sponsor
Hallo moderators !

Ik ben gewend van de oude software een berichtje na plaatsing te kunnen wijzigen en verwijderen.

Het wijzigen lukt nog wel maar het verwijderen lukte me dus niet ? Zie ik iets over het hoofd of is die mogelijkheid met de komst van de nieuwe software verdwenen ?

Groetjes,

Ingrid.

Dat zou kunnen.. ik weet het niet zeker, maar ik denk dat je ze nu alleen in de prullenbak kunt doen?(of kunnen wij dat alleen??)

Nou ja, een van de anderen moet nu wel een keer wakker zijn om dit te beantwoorden...

Je kunt als gebruiker inderdaad niet je berichten verwijderen. Dit is voornamelijk om te voorkomen dat door het verwijderen van berichten in een draadje, er geen touw meer aan de reacties vast te knopen is. Je kunt natuurlijk altijd even vragen aan een moderator of ze het berichtje weg willen halen. Een andere mogelijkheid is om het bericht aan te passen en dan in het bericht te vermelden dat het bericht weg kan.

[quote author=Lost link=topic=1027.msg7837#msg7837 date=1106673080]
Je kunt als gebruiker inderdaad niet je berichten verwijderen. Dit is voornamelijk om te voorkomen dat door het verwijderen van berichten in een draadje, er geen touw meer aan de reacties vast te knopen is. Je kunt natuurlijk altijd even vragen aan een moderator of ze het berichtje weg willen halen. Een andere mogelijkheid is om het bericht aan te passen en dan in het bericht te vermelden dat het bericht weg kan.
[/quote]

Senks, Louw  ( en Simone) ! Ik zag vanmorgen dat het bewuste bericht verwijderd is !  :up: Heel goed !

Ingrid.

En ja hoor, ik heb alweer een nieuwe 'uitdaging' /vraag aan de moderators, maar had het al getikt in een andere topic dus ik plaats hier een linkje, okee ?!  :wink:

http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=76.0

Thanks!

Ingrid.

[quote author=Simone link=topic=1027.msg13342#msg13342 date=1113975249]
Jeroen heeft em op slot gedaan :)
[/quote]

Ja, ik zag het! Bedankt voor je snelle reactie, Jeroen  :up:

en bedankt Simone voor de tip! :wink:

En ja hoor, ben ik weer en ik heb alweer een verzoek voor de moderators, maar had het al getikt in een andere topic dus ik plaats hier een linkje, okee ?!  :wink:

http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=209.15

Thanks!

Ingrid.

[quote author=Jeroen link=topic=1027.msg14686#msg14686 date=1115720795]
Heb je weer eens lopen knoeien  :-D

Zit weer een slotje op.
[/quote]

:roll:  LOL  :-D !

Hallo moderators !

Het was een hele tijd erg rustig als het gaat om verpleegkundigen die zich willen laten registreren en emigreren, maar ik merk nu dat er erg veel behoefte is aan informatie omtrent dit onderwerp!

Okee, ik heb nog even twee weken de tijd voor mijn stage begint dus hopelijk kan ik binnen die tijd wat informatie opstellen en plaatsen.

Mijn vraag aan het team van de moderators:

Hoe kan ik jullie en mezelf het beste helpen met het geven van de juiste informatie op de juiste plaats zodat het voor een ieder duidelijk is en ik niet steeds in herhaling val ?!

Alvast bedankt !

greets,

Ingrid.

Hoi Ingrid,

Je kunt twee dingen doen. Je kunt een bericht met informatie m.b.t. verpleegkundigen plaatsen in de rubriek "Skilled Visa", waarnaar je iedere keer kunt verwijzen. Wij kunnen hem dan eventueel ook "sticky" maken zodat hij meer opvalt. Een andere mogelijkheid is om alle informatie op de portal te publiceren. Dit lijkt mij persoonlijk de meest interessante optie. Je kunt als je een account aanmaakt op de portal zelf de informatie invoeren. Laat maar weten wat je het liefst wil.

Dan kies ik voor die laatste optie en publiceer de informatie op de portal.

Even kijken of ik eruit kom met die 'account aanmaken' !  :blond:

Zo niet, dan hoor je wel weer van me !  :mrgreen:

groetje,

Ingrid.

"Dan kies ik voor die laatste optie en publiceer de informatie op de portal"
Uhm.. ja dat wilde ik dus vandaag gaan doen maar hoe pak ik dat aan?

Even kijken of ik eruit kom met die 'account aanmaken' !  Tja.. ik heb een account aangemaakt en de activeringslink aangeklikt maar volgens mij kende het systeem mij al via het forum ! Maar goed..

Ik heb dus rondgeneusd op de portal maar kon (nog) niet ontdekken hoe ik dan informatie erop kan zetten.  :stupid2:

Wie helpt mij? :mrgreen:

Thanks!

Groetje,

Ingrid.

Als je inlogt op de portal, krijg je een extra menu te zien. Eén van de items in dat menu is "Submit News". Als je daar op klikt kun je een artikel schrijven. Je vult de titel in en vervolgens type je je artikel. Er zijn twee plaatsen waar je je tekst kunt typen: "Intro text" (required) en "Main text" (optional). Het stuk tekst dat je typt bij "Intro text" krijgen mensen te zien als ze op je artikel klikken. De tekst die je hebt getypt bij "Main text" krijgen ze te zien als ze onder de "Intro text" op de link "Read more" klikken. Als je klaar bent met je artikel, dan klik je op de diskette rechts boven. Je artikel wordt dan opgeslagen.

"Okee.. ik ga het morgenochtend meteen proberen! Thanks Louw!  :humble:"

Hoi Louw ! Ik heb vrijdag uuuren zitten te werken aan mijn artikel en het is enorm veel werk geweest maar ik ben tevreden over het eindresultaat.

Ik heb bij opslaan van de tekst gelezen dat het eerst ter beoordeling van de moderator word aangeboden.

Kun je aan mij bevestigen dat je inderdaad dit artikel hebt ontvangen?

Het zou echt een ramp zijn als ik alles overnieuw moest typen !  :cry:

Alvast bedankt!

grts.

Ingrid.

[quote author=Lost link=topic=1027.msg16494#msg16494 date=1117358110]
Ik heb hem ontvangen en gepubliceerd. Super! :up:
[/quote]

Ja, super dat ik hopelijk meer verpleegkundigen naar Australie kan helpen middels deze informatie ! Thanks !  :clap:

Mocht ik zelf niet online zijn in de maand juni, dan kan jij (of wie dan ook) verpleegkundige emigranten in spe verwijzen naar de portal !

And.. keep u p  :up:  the good work met Xpdite !

:later:

Ingrid.

Hallo moderators !

Ik heb op diskette nog wel wat nuttige formulieren, forms 26 en 160, voor diegenen die deze forms zoeken.

Ik had het nodig bij de aanvraag van mijn Temporary Business Visa, subclass 457.

Is er een mogelijkheid dat deze forms via Xpdite gedownload kunnen worden als ik het naar jullie email ?

greets,

Ingrid.

[quote author=Aussielover link=topic=1027.msg29269#msg29269 date=1127783085]
Hallo moderators !

Ik heb op diskette nog wel wat nuttige formulieren, forms 26 en 160, voor diegenen die deze forms zoeken.

Ik had het nodig bij de aanvraag van mijn Temporary Business Visa, subclass 457.

Is er een mogelijkheid dat deze forms via Xpdite gedownload kunnen worden als ik het naar jullie email ?

greets,

Ingrid.
[/quote]
Hoi Ingrid! :)

Ik denk dat men beter gewoon naar die forms kan linken waar ze op de dimia site staan.
Forms veranderen ook regelmatig, en als we er dan eventjes weer niet op letten, zit men zometeen oude forms te downloaden....!!  :evil:

groetjes

Simone

Back