Vraag: heeft iemand weleens wat besteld bij dutchfood.com?

Elvis B

New Member
Of bij een vergelijkbaar bedrijf?
Zoja wat heb je besteld en is het goed aangekomen?

Ik zit iedere keer te kwijlen op mn toetsenbord als ik op deze site's kijk en wil dan wat bestellen. Zoals calve mayo bijvoorbeeld. Weet dat ik hier remia mayo kan krijgen maar die vind ik niet zo. Op het forum wordt er verschillende keren verwezen naar deze site's maar van niemand weet ik of er ook echt op besteld wordt.

Ik heb pas een echte ervaring gehoord van een stel Nederlanders die van familie/vrienden een stuk kaas kregen opgestuurd. Dat stuk kaas was door de douane uit het pakket gehaald. Er stond namelijk niet op dat het made in holland was, terwijl het wel helemaal gesealed was.

Aan alle ge-emigreerde Nederlanders: wat zijn jullie ervaringen??????
(ben al bij de NL-winkel geweest dus die tip is niet nodig)

Gr. Barbara
 
Ik heb een aantal keren besteld bij Dutchfood.com en dat ging prima. Binnen een paar dagen (afhankelijk van waar je woont natuurlijk) heb je je spullen thuis, keurig verpakt zodat niets kapot gaat.
De verzendkosten zijn wel hoog, dus het is aan te raden een grotere bestelling ineens te doen.

Groetjes,
Rixta
 
Hartstikke makkelijk bij Dutchfood is mijn ervaring. Zoals Rixta zegt, de verzendkosten zijn vrij
hoog, dus beter veel in 1 x bestellen als je dat wilt. De laatste jaren heb
ik regelmatig daar wat besteld eerst vanuit NL voor mensen in Oz en nu voor
ons zelf, altijd prima geregeld, goed verpakt en lekker!!
 
Hey Rixta en Tum,

Bedankt voor jullie reactie.

Is alles wat jullie bestelden aangekomen? Dus ook producten als de mayo? Wat voor producten waren het?
Ik denk zelf dat drop bijvoorbeeld wel mag en melk/ei producten een probleem kunnen zijn.

Zit er nog een verschil tussen hun pakketjes en die van particulieren?

De verzendkosten is het probleem niet.

Gr. Barbara
 
Dutchfood.com verzend alle producten vanuit Australie. Hoe ze dat importeren weet ik ook niet, maar dat interesseert me ook totaal niet. Zodra zij het in hun magazijn hebben kunnen ze het in Australie versturen. Dus alles wat ze op hun website hebben staan als voorradig mag je ook in je doos verwachten. Helaas zijn veel dingen nogal eens uitverkocht. :smile:

Groetjes,
Rixta
 
Calve mayonaise heeft tijdje geleden zijn recept aangepast. Wij hadden thuis altijd calve, maar vind hem nu niet meer te pruimen!!
Even offtopic mededeling  :p
 
[quote author=Gwen link=topic=9890.msg135183#msg135183 date=1237963886]
Calve mayonaise heeft tijdje geleden zijn recept aangepast. Wij hadden thuis altijd calve, maar vind hem nu niet meer te pruimen!!
Even offtopic mededeling  :p
[/quote]
En daar geef ik je 100% gelijk in!

Over kaas gesproken: Ik heb een tijdje kaas gemaakt toen ik nog bij mijn ouders woonde (buren hadden een kleine boerderij) en denk dat als ik aan de andere kant van de aardbol woon ik het maar weer moet oppakken; hoor iedereen altijd over dat ze NL kaas missen: Dan zegt mijn oer Hollandse handelsgeest: Daar zit handel in ;)
 
[quote author=Rixta link=topic=9890.msg135177#msg135177 date=1237958601]
Dutchfood.com verzend alle producten vanuit Australie. Hoe ze dat importeren weet ik ook niet, maar dat interesseert me ook totaal niet. Zodra zij het in hun magazijn hebben kunnen ze het in Australie versturen. Dus alles wat ze op hun website hebben staan als voorradig mag je ook in je doos verwachten. Helaas zijn veel dingen nogal eens uitverkocht. :smile:

Groetjes,
Rixta
[/quote]

Klopt ze versturen vanuit Australië, dus wat ze hebben, wordt gewoon binnen Australië verstuurd, dus je weet zeker dat alles goed aankomt, ik heb dingen besteld als sandwich spread (dus in glas) en echt supergoed verpakt, kan niks slechts :) over ze vertellen.
Als je je aanmeldt voor hun nieuwsbrief krijg je altijd door wanneer er weer nieuwe spullen binnenkomen of verwacht worden, dus dan
pak je niet zo snel mis.

groetjes Miran
 
Hey Miran en Rixta,

Das goede info. Wel jammer dat de bezorgkosten niet terug te vinden zijn op hun site.
Heb me ook aangemeld voor hun nieuwsbrief  :up:.

Thanks ladies  :bye:.
Gr. Barbara
 
Ik heb wel eens wat besteld bij http://www.itsalldutchtome.com.au altijd zonder problemen. De verzendkosten beginnen bij $10 maar je kan een hoop bestellen voordat dat omhoog gaat. Ze hebben niet altijd alles op voorraad maar als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief wordt je op de hoogte gehouden wanneer ze weer een zending verwachten.

KC
 
Hey Elvis, als je op hun site van alles aan klikt wat je wilt hebben en dan naar afrekenen gaat, zie je de bezorgkosten
VOORDAT je in het echies afrekent, dus dat kan je gewoon bekijken.

KC..die kende ik nog niet  :smile:
 
[quote author=KC link=topic=9890.msg135300#msg135300 date=1238035667]
Ik heb wel eens wat besteld bij http://www.itsalldutchtome.com.au altijd zonder problemen. De verzendkosten beginnen bij $10 maar je kan een hoop bestellen voordat dat omhoog gaat. Ze hebben niet altijd alles op voorraad maar als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief wordt je op de hoogte gehouden wanneer ze weer een zending verwachten.

KC
[/quote]

Bedankt voor de tip. Die kende ik nog niet, maar het ziet er interessant uit. Hij staat nu bij m'n favorieten en goeie kans dat ik daar eens ga bestellen. Ze hebben lekkere dingen. :lol:

Groetjes,
Rixta
 
[quote author=KC link=topic=9890.msg135300#msg135300 date=1238035667]
Ik heb wel eens wat besteld bij http://www.itsalldutchtome.com.au altijd zonder problemen. De verzendkosten beginnen bij $10 maar je kan een hoop bestellen voordat dat omhoog gaat. Ze hebben niet altijd alles op voorraad maar als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief wordt je op de hoogte gehouden wanneer ze weer een zending verwachten.

KC
[/quote]

Deze is ook nieuw voor mij, bedankt.

Jolanda.
 
Back
Top