n2go
New Member
Hallo,
we zijn ondertussen hard bezig met onze voorbereidingen om te vertrekken. We vliegen 31 oktober naar perth dus we hebben nog wel even.
Een van de moeilijkste dingen vind het gedoe met de katten.
De RNATT is succesvol afgerond en de permit is goedgekeurd.
Het vrouwtje bij de VWA zei dat er wat testen op certificaat A staan waar je echt haast mee moet maken omdat je het anders gewoon niet haalt.
Ik heb dus vandaag de permit (met certificate A) binnengekregen maar daar staan echt nauwelijks testen op. Alleen dingen die 4 dagen voor vertrek gedaan moeten worden. Klopt dit?
Wat moet er in totaal nou allemaal geregeld worden voor de katten?
ik kom op:
Rabies inenting
Rabies bloedprikken, RNATT opsturen
RNATT test terugkrijgen en laten legaliseren door VWA
Permit aanvragen
permit terugkrijgen-> Quarantine boeken
met animalmover vlucht enzo boeken.
nog voor 3 andere dingen laten inenten (maar dit is volgens mij alledrie niesziekte)
en dan 4 dagen voor vertrek nog wat anti vlooien en teken spul
thats it?
vrouwtje bij VWA was vaag, maar ik hoop niet dat we testen over het hoofd zien...
thanx
we zijn ondertussen hard bezig met onze voorbereidingen om te vertrekken. We vliegen 31 oktober naar perth dus we hebben nog wel even.
Een van de moeilijkste dingen vind het gedoe met de katten.
De RNATT is succesvol afgerond en de permit is goedgekeurd.
Het vrouwtje bij de VWA zei dat er wat testen op certificaat A staan waar je echt haast mee moet maken omdat je het anders gewoon niet haalt.
Ik heb dus vandaag de permit (met certificate A) binnengekregen maar daar staan echt nauwelijks testen op. Alleen dingen die 4 dagen voor vertrek gedaan moeten worden. Klopt dit?
Wat moet er in totaal nou allemaal geregeld worden voor de katten?
ik kom op:
Rabies inenting
Rabies bloedprikken, RNATT opsturen
RNATT test terugkrijgen en laten legaliseren door VWA
Permit aanvragen
permit terugkrijgen-> Quarantine boeken
met animalmover vlucht enzo boeken.
nog voor 3 andere dingen laten inenten (maar dit is volgens mij alledrie niesziekte)
en dan 4 dagen voor vertrek nog wat anti vlooien en teken spul
thats it?
vrouwtje bij VWA was vaag, maar ik hoop niet dat we testen over het hoofd zien...
thanx